POLSKI JUBILER » NUMERY » 2009 (Strona 10)
Podczas wernisażu, jak zwykle w Galerii f150 odbędzie się akcja aktywizująca Gości do wspólnego działania (relacje z poprzedniej akcji obejrzeć można tutaj http://www.f150.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=106&Itemid=113 ). Będzie także degustacja win. Termin wystawy: 03.09.2009 – wernisaż o godz.18.00 wystawa potrwa do 08.10.2009 www.f150.pl Jury Konkursu: Gijs Bakker Ur. w 1942…
/
Czytaj artykuł...
Za nami jedne z największych światowych targów jubilerskich JCK Show, na które zjechali przedstawiciele branży z całego świata. – To nie jest czas kryzysu. To jest czas wielkiej zmiany. Społecznej, technologicznej, pokoleniowej, mentalnej. Nigdy nie będzie już tak, jak było, i biedny, kto tego nie dostrzeże i się z tym…
/
Czytaj artykuł...
Od 5 do 7 czerwca branża jubilerska mogła uczestniczyć, w zorganizowanych po raz drugi, Letnich Targach Trendów Jubilerskich i Zegarkowych Jubinale ’09. W Krakowie przedstawiciele rodzimej i zagranicznej branży biżuteryjnej mieli możliwość obejrzenia ciekawych wystaw, nawiązania kontaktów handlowych oraz wymiany poglądów na temat przyszłości rynku jubilerskiego wobec kryzysu. Podczas tegorocznej…
/
Czytaj artykuł...
Z badań prowadzonych przez ekonomistów wynika, że w czasie kryzysu finansowego nie wszystkie branże notują spadki. Oczywiście mniej osób może sobie pozwolić na zakup drogich samochodów, jednak branża jubilerska nie musi się obawiać, ponieważ z całą pewnością znajdą się odbiorcy na produkty biżuteryjne. Eksperci wyrażają pogląd, że w czasie kryzysu…
/
Czytaj artykuł...
Każdy w Polsce wie, czym jest bursztyn. Wie, jak wygląda bursztynowa biżuteria, jednak – jak mówią twórcy i sprzedawcy – bursztyn nie cieszy się wielkim zainteresowaniem klientów. Wyniki sprzedażowe bursztynowej biżuterii na polskim rynku nie napawają entuzjazmem. Owszem, bursztyn ma w Polsce swoich zagorzałych zwolenników, ale liczba sprzedawanej biżuterii z…
/
Czytaj artykuł...
Polski rynek jubilerski zdominowany jest przez hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Srebrna biżuteria od dawna święci w Polsce triumfy popularności i nie jest to tylko zasługą jej stosunkowo niskiej ceny, ale przede wszystkim całej rzeszy Polaków, którzy chcą w sklepach jubilerskich kupować srebrne produkty. W zjawisku fascynacji Polaków srebrem nie…
/
Czytaj artykuł...
Hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów nie mogą narzekać na brak klientów. Właściciele sklepów jubilerskich bardzo chętnie korzystają z ich usług i kupują oferowane produkty. Jednak hurtownie nie mogą liczyć, że każdy produkt, jaki będą miały w swoim asortymencie, znajdzie odbiorców. Właściciele hurtowni muszą dbać, aby w ich ofercie nie zabrakło…
/
Czytaj artykuł...
Krzemień pasiasty do niedawna był lekceważony, a teraz stanowi jedno z polskich dóbr eksportowych. Podbija rynki europejskie i powoli staje się jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Istnieje szansa, że w najbliższym czasie odbierze palmę pierwszeństwa bursztynowi. Dawniej krzemień służył do wyrobu prymitywnych siekierek i grotów strzał, dziś wiemy, że…
/
Czytaj artykuł...
Od 26 czerwca do końca sierpnia w krakowskiej Galerii Bielak przy ul. Sławkowskiej 4 można oglądać międzynarodową wystawę biżuterii pt. Horror Vacui ( strach przed pustką). Wystawa zorganizowana jest przez Forum fur Schmuck Und Design e.V. – niemiecki odpowiednik polskiego STFZ.. Forum organizuje systematycznie wystawy tematyczne dla swoich członków. Zaprasza…
/
Czytaj artykuł...
Sezon urlopowy to jedyna okazja na przeprowadzenie wszelkich koniecznych zmian w sklepie jubilerskim przed zmasowanym szturmem klientów. Nie można bowiem pozwolić sobie, aby remont sklepu wypadł w momencie, gdy klienci będą chcieli dokonywać w naszym sklepie dużych zakupów. Zmiana wystroju sklepu jubilerskiego jest bardzo ważna, szczególnie w momencie, gdy remont…
/
Czytaj artykuł...
Sprzedaż biżuterii, podobnie jak innych produktów luksusowych, ma charakter sezonowy. W czasie urlopowym do sklepów jubilerskich zagląda znacznie mniej klientów niż normalnie. Warto jednak byłoby zmienić panujący trend i zaproponować konsumentom ciekawy asortyment, który spowodowałby ożywienie w sklepie podczas letnich upałów. Klienci salonów jubilerskich zazwyczaj wstrzymują się z zakupami do…
/
Czytaj artykuł...