zzzzz

Kryzys, wakacje, a … biżuteria

Z badań prowadzonych przez ekonomistów wynika, że w czasie kryzysu finansowego nie wszystkie branże notują spadki. Oczywiście mniej osób może sobie pozwolić na zakup drogich samochodów, jednak branża jubilerska nie musi się obawiać, ponieważ z całą pewnością znajdą się odbiorcy na produkty biżuteryjne.


pj_2009_07-37.jpg


Eksperci wyrażają pogląd, że w czasie kryzysu ekonomicznego branża jubilerska utrzymuje zatrudnienie na niezmienionym poziomie, a czasem nawet zatrudnia nowych pracowników. Wynika to z faktu, że ludzie podczas wzrostu gospodarczego przyzwyczajają się do pewnego poziomu luksusu i w momencie, gdy nadchodzi spowolnienie gospodarcze, nie są w stanie zrezygnować z pewnych jego oznak. Należy także podkreślić, że sprzedaż biżuterii w tym roku ciągle rośnie i wydaje się, że sytuacja ta nie ulegnie zmianie. Jednak w czasie wakacji nie tylko kryzys może spowodować, że znacznie zmniejszą się nasze przychody. W związku z tym należy dołożyć wszelkich starań, aby nasza biżuteria była najbardziej pożądanym towarem w czasie letniego odpoczynku.


Wakacje, a kryzys

Aby sprawić, że wakacje nie będą miesiącem, w którym nasz sklep będzie świecił pustkami, należy zastanowić się nad wprowadzeniem go do internetu i w sieci starać się jak najlepiej wypromować nasze produkty. Z najnowszych badań opublikowanych przez "Puls Biznesu" wynika, że kryzys ekonomiczny sprzyja rozwojowi sprzedaży przez internet. Ludzie coraz częściej zaczynają bowiem robić zakupy przy pomocy sieci, ponieważ w ten sposób oszczędzają zarówno swój czas, jak i pieniądze.


Umieszczenie sklepu jubilerskiego w internecie spowoduje z całą pewnością, że znacznie poszerzy [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak