POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 170)

Włoskie prognozy

Zastanawiasz się jakie będą trendy w nadchodzącym sezonie? Prognozy są różne – znawcy mody z Vicenzaoro, organizatorów targów FIRST – rozpoczynających kalendarz międzynarodowych imprez zapowiadają modyfikacje aktualnych kolekcji, ale nie cofną się również przed wprowadzeniem całkiem nowych, innowacyjnych wzorów. Chociaż trudno w stu procentach określić jak trend będzie dominujący a…

04/2009, TARGI

Dewocjonalia w sklepie jubilerskim

Polska jest jednym z nielicznych krajów Unii Europejskiej, która może się pochwalić dużą sprzedażą wszelkiego rodzaju dewocjonaliów. Właśnie rozpoczyna się okres pierwszych komunii świętych, a w związku z tym wszyscy właściciele sklepów jubilerskich powinni zaopatrzyć się w wystarczającą liczbę złotych i srebrnych łańcuszków, medalików oraz krzyżyków Bardzo trudno wyobrazić sobie…

04/2009, TEMAT MIESIĄCA

03/2009

03/2009

Spotkanie branży w Chinach

W Hongkongu, podczas Międzynarodowych Targów Jubilerskich, największe podmioty rynku biżuteryjnego będą prezentować swoje kolekcje i dyskutować o przyszłości branży jubilerskiej Od 4 do 8 marca będzie trwała organizowana przez Hong Kong Trade Development Council, jedna z trzech największych wystaw branży jubilerskiej na świecie. Rosnąca z roku na rok liczba wystawców…

03/2009, TARGI

Przede wszystkim marka

Rozmowa z Adamem i Piotrem Rączyńskimi, prezesami firmy Apart Wielkie sukcesy i nagrody, które otrzymuje firma Apart w ostatnim czasie, świadczą o zaufaniu klientów oraz o umocnieniu pozycji na rynku produktów jubilerskich. Czy zdradzą panowie tajemnicę tego sukcesu oraz sposób, jak umiejętnie i z korzyścią dla firmy odczytać potrzeby konsumentów?…

03/2009, LUDZIE BRANŻY

Idealny sprzedawca biżuterii

Pracownik sklepu, którego zatrudniamy, musi cieszyć się naszym zaufaniem i mieć odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tego zawodu. Jeśli nie prowadzimy firmy rodzinnej i nie możemy liczyć na najbliższych, jesteśmy zmuszeni szukać odpowiedniego kandydata na rynku pracy. A to może przysporzyć nam wielu problemów Decyzja o zatrudnieniu odpowiedniej osoby będzie miała…

03/2009, SKLEP

Egipskie złoto w Turynie

Złotą kolekcję pochodzącą z czasów starożytnego Egiptu można do 31 maja zwiedzać we włoskim Turynie. Ekspozycja składa się ze znalezisk dokonanych w dolnie Nilu przez francuskiego archeologa Francka Goddio. Wśród skarbów znajdują się złote przedmioty sakralne, monety oraz złota biżuteria codziennego użytku. Największym zainteresowaniem wśród zwiedzających cieszy się złoty pierścionek…

03/2009, PANORAMA

Meblowe szaleństwo

Na polskim rynku istnieje wiele sklepów meblowych, które oferują kompleksowe wyposażenie sklepów jubilerskich. Można w nich znaleźć wszystko, od szklanych gablot, po jubilerskie palety. Jednak aby odpowiednio wyposażyć sklep, nie wystarczy zamówić meble, trzeba także wiedzieć, które z nich będą dla nas najlepsze Zanim przystąpimy do zamawiania mebli do sklepu…

03/2009, SKLEP

Lu Pin w Ambermodzie

W galerii Ambermoda w marcu będzie można podziwiać wystawę prac chińskiej projektantki Lu Pin. Wystawa przełamuje stereotyp dotyczący “taniej chińskiej produkcji” i pokazuje, że wśród Chińczyków nie brakuje wybitnych artystów projektujących biżuterię na wysokim poziomie. Wystawę będzie można oglądać podczas targów Amberif w Gdańsku.…

03/2009, PANORAMA

Zapach luksusu

Biżuterię, podobnie jak inne produkty, można sprzedawać, posługując się zapachem, którego rozpylanie w sklepie wydłuża czas zakupów nawet o 16 proc. W zachodnich sklepach jubilerskich od dawna stosuje się aromarketing, a do Polski ta moda ma szansę dopiero dotrzeć Powszechnie wiadomo, że zapachy pozostają w pamięci bardzo długo, a ich…

03/2009, SKLEP

Mniej znaczy więcej

W Stanach Zjednoczonych w Tuscon odbyły się Międzynarodowe Targi Kamieni Szlachetnych i Biżuterii, the Tucson Gem Show. Od 30 stycznia do 15 lutego miasto w Arizonie zmieniło się w gigantyczną powierzchnię targową, gdzie zarówno wystawcy, jak i odwiedzający mieli okazję zapoznać się z nowymi kolekcjami oraz przyjrzeć nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym…

03/2009, TARGI

Miłość od pierwszego wejrzenia

Powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, i to zarówno w stosunku do osoby, którą poznajemy, jak i do miejsca, w którym przebywamy. Jako właściciele sklepów jubilerskich powinniśmy zatroszczyć się, by nasze obiekty wzbudzały w klientach jak najmilsze uczucia i stały się dla nich wzorem odniesienia do innych, podobnych miejsc…

03/2009, SKLEP