POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 177)

W. Kruk liczy zyski i szykuje się do nowatorskiej kampanii

Znaczący wzrost przychodów oraz wysokości marży przyniosły zdecydowanie lepsze wyniki finansowe firmy w okresie od kwietnia do czerwca br. w porównaniu z odpowiednim okresem roku poprzedniego – tak wynika z raportu Grupy Kapitałowej W. Kruk za II kwartał 2007 roku W salonach W. Kruk w omawianym okresie odnotowano wzrost sprzedaży…

09/2007, RYNEK

Rośnie eksport złotej biżuterii z Turcji

Ostatnich siedem miesięcy tego roku było niezwykle udanych dla tureckich firm jubilerskich. W tym okresie eksport biżuterii ze złota z tego kraju wyniósł 51,5 ton, co dało wzrost o 17,1 procent i przychody 644, 8 miliona dolarów (wzrost o 29, 2 procent). Zdaniem specjalistów te znakomite wyniki jubilerów z Turcji,…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Jak promować bursztyn?

Lipiec zaowocował kilkoma działaniami promocyjnymi na rzecz branży bursztynniczej: pióro Amber Rex dla Lecha Wałęsy, bransoleta z bursztynem dla Roda Stewarta, rozwijanie inicjatywy klastrowej “Bursztynowa Delta” i kogut lepiony na Targu Węglowym skłoniły nas do zadania pytania osobom opiniotwórczym w naszej branży – jak promować bursztyn? Adam Pstrągowski,właściciel firmy S&A…

09/2007, SONDA

Swarovski ogłosi we wrześniu trendy roku 2008

27 września podczas targów biżuterii i zegarków w Hong Kongu firma Signity, należąca do koncernu Swarovski, ogłosi trendy obowiązujące w biżuterii z kamieniami w 2008 roku. Opracowanie GemVisions opisywać będzie kolory, motywy i style obowiązujące w biżuterii z kamieniami w ciągu kilku najbliższych sezonów. Z raportu wynika, że w następnym…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Prezydent Paweł Adamowicz promuje bursztyn

To był wyjątkowy lipiec dla promocji bursztynu. Zawdzięczamy to działaniom prezydenta Gdańska 2 lipca w Muzeum Bursztynu prezydent Adamowicz przyznał. Lechowi Wałęsie bursztynowe pióro Amber Rex za zasługi dla promocji miasta, kilka dni później podpisał historyczne zarządzenie w sprawie dzierżawy nieruchomości gminnych na potrzeby rozpoznania złóż bursztynu, a 26 lipca…

09/2007, PANORAMA

Do 14 miliardów dolarów wzrósł światowy popyt na biżuterię ze złota

W drugim kwartale tego roku popyt na wyroby jubilerskie w świecie szacuje się na 14 miliardów dolarów – tak wynika z komunikatu Światowej Rady Złota, opublikowanego 23 sierpnia na stronie internetowej www.gold.org. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego popyt wzrósł o 37 procent. To zjawisko można zaobserwować głównie w…

09/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

Liczby miesiąca

30 hektarów działek udostępni pod rozpoznanie złóż bursztynu gmina Gdańsk w pierwszych przetargach 35 lat czekano w Gdańsku na regulację prawną dotyczącą rozpoznania i wydobycia złóż bursztynu 1 000 złotych wynosi minimalny czynsz za dzierżawę 1 hektara działki na potrzeby rozpoznania złóż bursztynu w Gdańsku źródło UM Gdańsk…

09/2007, PANORAMA

Prezydent Paweł Adamowicz o unijnym wsparciu dla Światowej Stolicy Bursztynu

10,37 milionów euro (85 procent wszystkich kosztów) otrzymamy ze środków unijnych na projekt “Gdańsk Światową Stolicą Bursztynu” – taką wiadomość otrzymaliśmy 29 sierpnia z Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Gros tych pieniędzy zostanie przeznaczone na budowę nowej siedziby Muzeum Bursztynu na Wyspie Spichrzów w historycznym Centrum Gdańska. Ale w projekcie znalazło się…

09/2007, PANORAMA

Nicky Hayden promuje Tissota i męską biżuterię

Mistrz świata MotoGP 2006 nadal będzie ambasadorem zegarków marki Tissot. Jednocześnie Nicky Hayden promuje biżuterię dla mężczyzn Dla mistrza świata w wyścigach motocyklowych każda stracona sekunda może być na wagę złota. Dlatego specjalnie dla Nicky Haydena Tissot przygotował zegarek T-Race w pomarańczowym kolorze, z tarczą z włókna węglowego i numerem…

09/2007, PANORAMA

Brylanty na miarę ludzkich możliwości

Poznańska firma YES Biżuteria wprowadza na rynek nową markę biżuterii z brylantami – Trylovia, która będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów jubilerskich YES TRYLOVIA to nowa marka kompletów biżuterii z brylantami. Pierścionek, wisiorek i kolczyki o uniwersalnym wzornictwie z białego i żółtego lub białego złota tworzą ponadczasową całość. Kamienie do…

09/2007, SKLEP

Polscy twórcy na targach Midora

Podczas tegorocznej edycji Dni Zegarków i Biżuterii Midora, które odbędą się w Lipsku w dniach od 8 do 10 września, będzie można zobaczyć wystawę Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych Wystawa, którą STFZ pokaże w Lipsku została przygotowana w 2006 roku z okazji 15-lecia działalności organizacji i była już prezentowana podczas gdańskich…

09/2007, PANORAMA

W kopenhaskim stylu

Duńska firma Westpack oferuje polskim klientom najnowszą serię opakowań Copenhagen Classic w różnych rozmiarach: na pierścionek, kolczyki – małe i duże, na bransoletkę i na naszyjnik Opakowania Copenhagen Classic wyróżnia interesujący kształt – błyszczące wieczko i matowy spód. Dostępne jest w trzech kombinacjach kolorystycznych: czerwono-czarnej, niebiesko-czarnej oraz klasycznej z czarnym…

09/2007, SKLEP