Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Złoto Srebro Czas 2008 | Polski Jubiler





Złoto Srebro Czas 2008

Międzynarodowe Centrum Targowe ukierunkowało swoją akcję reklamową przede wszystkim na klientów ostatecznych. Jej głównymi filarami będą w tym roku: kampania billboardowa w Warszawie, współorganizowanie akcji "Różowa wstążka" wspólnie z miesięcznikiem "Twój Styl" oraz prezentacja targów i wystawców w programie "O tym się mówi" w TVN Style. Dlaczego obrano właśnie taki kierunek, wyjaśnia dyrektor targów Wanda Gontarska: - Zależy nam przede wszystkim na promocji imprezy i naszych wystawców.

Uznaliśmy, że należy wśród klienteli ostatecznej pobudzać chęć kupowania biżuterii i zegarków, dając im możliwość zapoznania się z najnowszymi trendami mody oraz bogatą ofertą producentów i dystrybutorów na targach. Działania te idealnie wpisują się w ogólny trend promocji biżuterii - wiele firm stara się wykorzystać dobrą koniunkturę na rynku polskim. Jest on atrakcyjny zarówno dla rodzimych producentów i importerów, jak i firm zagranicznych, które z tego dość dużego tortu starają się też uszczknąć coś dla siebie. Sytuacji takiej sprzyjają ciągle jeszcze dość silna złotówka i nadal stosunkowo tanie euro i dolar.

O tym, że import jest opłacalny, świadczy fakt, że obecnie ponad 90 procent oferowanej w Polsce biżuterii pochodzi z importu. W szranki do walki o klienta stanęły także firmy, które do tej pory produkowały na eksport. Dobra koniunktura sprzyja rozwojowi rynku jubilerskiego. Polki kupują biżuterię już nie tylko od święta, podobni [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl