POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 171)

YES dla talizmanów Dąbrowskiej

Magdalena Dąbrowska postanowiła wykorzystać sekretną moc kamieni i udzielić jej każdemu, kto zdecyduje się na zakup najnowszej kolekcji “Talizmany” oferowanej przez Galerię YES. Do produkcji biżuterii wykorzystany został kwarc dymny, który podobno sprzyja marzycielskim naturom, ułatwiając im osiągnięcie koncentracji oraz afirmację własnej osobowości. Piękne, przezroczyste brązy wywołują spokojny, łagodny nastrój.…

12/2008, PANORAMA

Róże Aparta w rękach najpiękniejszych

Firma Apart była sponsorem Róż Gali, konkursu organizowanego przez tygodnik “Gala”. Piękni Dziś, Piękne Debiuty, Piękni Zawsze, Piękne Pary i po raz pierwszy Piękni w Sieci oraz Róża Róż to statuetki, które wykonała największa firma w Polsce – Apart. Uroczystą galę prowadzili Monika Richardson i Tomasz Kammel, a organizatorzy zadbali…

12/2008, PANORAMA

Pakistańska biżuteria

Pakistan zabiega o miejsce na podium wśród państw eksportujących własną biżuterię. Rząd Pakistanu zamierza okazać maksymalne poparcie oraz oferuje swoją pomoc wszystkim tym, którzy będą handlować kosztownościami z zagranicą. Shahab Khawaja, federalny sekretarz przemysłu i produkcji, podczas specjalnie zorganizowanej konferencji ogłosił program preferencyjny dla młodych ludzi, którzy będą studiować jubilerstwo.…

12/2008, PANORAMA

Dlaczego warto zostać spółką giełdową?

Polacy coraz chętniej sięgają po towary luksusowe. Rozwój gospodarczy i powolny, ale sukcesywny wzrost zamożności społeczeństwa staje się szansą rozwoju rynku dóbr luksusowych. Stwarza to również obiecujące perspektywy dla branży jubilerskiej. Powszechnie wiadomo, że duży i silny może więcej, toteż planując przyszłość swojej firmy, warto zastanowić się, czy nie skorzystać…

12/2008, PRAWO

Takehide Ozaki

Takehide Ozaki jest młodym, zdolnym japońskim artystą jubilerem. Mieszka i tworzy w Tokio. Jak sam mówi, trudno jest mu oddzielić życie prywatne od pracy. Jest absolwentem Wydziału Jewelry and Metalsmithing w Hiko Mizuno College of Jewelry w Japonii. Był nagradzany kilkakrotnie. Na swoim koncie ma wystawy zarówno w Japonii, jak…

12/2008, WZORNICTWO

Gwiazdkowy prezent

Złota biżuteria wymieniana jest jako pierwsza w rankingu na najlepszy prezent gwiazdkowy. Na całym świecie konsumenci zamierzają obdarować swoich najbliższych złotymi drobiazgami. Ponad połowa planuje ozdobić kosztowy drobiazg sentymentalnym napisem. Według danych opublikowanych przez miesięcznik “National Jeweller”, grawerzy już nie mogą nadążyć z realizacją zamówień. Rekordowa sprzedaż złotej biżuterii nie…

12/2008, PANORAMA

Zegarki do działań ekstremalnych

Polskie przysłowie głosi, że od przybytku głowa nie boli. Twórcy nowoczesnych czasomierzy postanowili wziąć sobie do serca tę starą prawdę i wcielić ją w życie. Proponują swoim klientom coraz to nowsze zegarki, które mogą być wykorzystywane w zależności od formy aktywności, jaką użytkownicy będą podejmować. Nowy trend w modzie zegarkowej…

12/2008, WZORNICTWO

Diamentowa firma w dół

Dochód korporacji Zale, diamentowego potentata, spadł o 3,5 proc., czyli o 364,13 mln USD, w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jest to jedyna firma z branży diamentowej, która odnotowuje teraz rekordowe straty. Zale zgłosił czystą stratę w wysokości ponad 45 mln USD. Jego obroty zdumiały inwestorów na całym świecie, ponieważ w…

12/2008, PANORAMA

Wirtualna wycieczka po Muzeum Bursztynu w Gdańsku

Prezentacja nie tylko w atrakcyjny sposób przybliża zbiory i sale gdańskiego Muzeum Bursztynu, ale przede wszystkim imponuje bogactwem wiedzy o “złocie Północy” podanej wirtualnemu turyście przy pomocy różnorodnych form i środków. Architektura przedbramia w Gdańsku, w którym mieści się obecnie Muzeum Bursztynu, narzuciła merytoryczny podział ekspozycji. Dlatego wyodrębniono dwa główne…

10/2008, BURSZTYN

Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim

Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…

10/2008, SKLEP

Glamroom

Jedną z atrakcji wrześniowych targów jubilerskich w Vicenzie był pawilon Glamroom, prezentujący biżuterię prêt-à-porter i dodatki, oryginalne pod względem wzornictwa, mody i aktualnych trendów W tym pionierskim projekcie uczestniczyło 100 specjalnie z tej okazji wybranych firm i projektantów. Pawilon podzielony był na siedem stref: “MEN” (biżuteria męska), “MAISON” (kolekcje biżuterii…

10/2008, TRENDY

Traktujmy klientów poważnie

Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…

10/2008, SKLEP