POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 141)

Zysk z maszyn

Naprawa biżuterii, jej konserwacja, rozciągnięcie bądź zmniejszenie pierścionków czy obrączek to wymagania, jakie stawiają przed jubilerami klienci. Salony jubilerskie, które decydują się na kompleksową obsługę klientów, mogą liczyć na ich lojalność, która przełoży się na zwiększenie zysków. Konsumenci przyzwyczajeni są do kompleksowej obsługi w punktach usługowych. Branża jubilerska nie może…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Narzędzia i maszyny jubilerskie chętnie odkupię

Powszechnie uważa się, że w Polsce niemal nie istnieje jubilerski rynek wtórny. Biżuteria raz kupiona rzadko trafia ponownie do sprzedaży, a jeśli nawet tak się zdarza, to po znacznie zaniżonych cenach. Mało kto decyduje się na odsprzedanie kupionej u jubilera kolekcji biżuterii, ponieważ musi liczyć się ze znaczną stratą zainwestowanych…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Starasz się o fundusze z Unii Europejskiej – możesz liczyć na bank

1 stycznia 2007 roku rozpoczął się kolejny okres pozwalający na wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej. W latach 2007-2013 Polska będzie największym beneficjentem pomocy unijnej przekazywanej w ramach wspólnotowej polityki spójności. Z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności do naszego kraju może trafić nawet 67,3 miliarda euro. Wydatki…

06/2010, EKONOMIA

Kolejne SREBRO za nami

Zakończona 22 maja kulminacja festiwalu SREBRA w Legnicy obfitowała w wiele artystycznych wydarzeń. To jedyny moment w roku, kiedy w Legnicy oglądać można tyle złotniczych wystaw jednocześnie i dwanaście wernisaży w ciągu dwóch dni. Jest to pewne osiągnięcie, którego może pozazdrościć wiele dużych miast w Polsce. Debiuty Start festiwalu SREBRO…

06/2010, WYDARZENIA

Konserwacja biżuterii

Każdy właściciel salonu jubilerskiego musi dbać o swój asortyment. Biżuteria, która oferowana jest klientowi, powinna być przechowywana w czystości. Aby to osiągnąć, należy mieć w swoim sklepie zapas środków umożliwiających odpowiednią konserwację kosztowności. Na polskim rynku można zaopatrzyć się w n a j n o w o c z e…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Przełamywanie trendów

Dom mody Calvin Klein po raz kolejny zaskoczył rynek jubilerski wprowadzając na rynek nową kolekcję niecodziennej biżuterii. Biżuteria, która wprowadzona została na rynek, przekonuje do siebie swoją prostotą i umiarem. Kosztowności Calvina Kleina nie są podobne do produktów z kolekcji pokazywanych przez projektantów w tym sezonie. Nie jest ona bowiem…

06/2010, PANORAMA

Graffiti w damskim wydaniu

06/2010, WYDARZENIA

Spotkanie bursztynników na najwyższym szczycie

21 i 22 maja odbywało się w Gdańsku piąte spotkanie Światowej Rady Bursztynu. Głównym tematem dyskutowanym podczas spotkania był sposób promocji bursztynu. Uczestnicy spotkania dyskutowali na temat bliższej współpracy całej branży bursztynniczej z przedstawicielami świata mody i mediów. W czasie obrad odbyły się także wybory na przewodniczącego i wiceprzewodniczących ŚRB…

06/2010, PANORAMA

Punkt widzenia: Jorge Gil

Jorge Gil żyje i pracuje na Kubie. Kształcił się na Academy of Fine Arts w San Alejandro. W jego dorobku artystycznym znajduje się spora lista wystaw oraz kilka interesujących publikacji. Jorge Gil jest zdobywcą dwóch nagród – w 2009 roku otrzymał Award for collection of jewellery during International Art Fair…

05/2010, WZORNICTWO

Kreowanie wizerunku polskiej biżuterii

Czasy, kiedy rodzimi producenci i twórcy biżuterii zmuszeni byli sprzedawać swoją biżuterię tylko na terytorium Polski, dawno już minęły. Coraz więcej twórców decyduje się na znalezienie odbiorców swojej biżuterii na różnych rynkach. Nie jest to jednak zadanie łatwe, ponieważ konkurencja w branży jubilerskiej każdego roku się powiększa. Niełatwo zainteresować potencjalnych…

05/2010, RYNEK

Markowa biżuteria za polską cenę

„Polski Jubiler”: Firma Jubilerska Górecki sp. z o.o. została laureatem Nagrody Ministra Gospodarki za swoją kolekcję biżuterii „Rubinowe Tango”, która przyznana została podczas ostatnich targów Złoto Srebro Czas. Oczywiście nie jest to jedyna nagroda, którą wyróżniono biżuterię powstającą w pana firmie. Jak odbierają państwo zaszczyty, które spływają na firmę Górecki?…

05/2010, LUDZIE BRANŻY

Zastój na rynku diamentów

Z danych spływających z rynku wynika, że kamienie szlachetne sprzedają się tak samo jak przed kryzysem finansowym. Jednak klienci przestali wydawać swoje oszczędności na drogą brylantową biżuterię, a to spowodowało, że sprzedawcy diamentów nie odnotowują zysków. Klienci detaliczni zaczęli kupować znacznie tańszą biżuterię niż jeszcze dwa lata temu. Oczywiście nadal…

05/2010, TEMAT MIESIĄCA