POLSKI JUBILER » NUMERY » 2009 » 03/2009 (Strona 3)
W Stanach Zjednoczonych w Tuscon odbyły się Międzynarodowe Targi Kamieni Szlachetnych i Biżuterii, the Tucson Gem Show. Od 30 stycznia do 15 lutego miasto w Arizonie zmieniło się w gigantyczną powierzchnię targową, gdzie zarówno wystawcy, jak i odwiedzający mieli okazję zapoznać się z nowymi kolekcjami oraz przyjrzeć nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym…
/
Czytaj artykuł...
Powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, i to zarówno w stosunku do osoby, którą poznajemy, jak i do miejsca, w którym przebywamy. Jako właściciele sklepów jubilerskich powinniśmy zatroszczyć się, by nasze obiekty wzbudzały w klientach jak najmilsze uczucia i stały się dla nich wzorem odniesienia do innych, podobnych miejsc…
/
Czytaj artykuł...
Krzysztof Hołowczyc został ogłoszony ambasadorem marki Atlantic w Europie podczas konferencji prasowej, która odbyła się 10 lutego w warszawskim salonie Time Trend Prestige. Dziennikarzom zaprezentowano najnowsze modele zegarków z limitowanej kolekcji Worldmaster Limited Edition. Jürg Bohne, prezes Atlantic Watch, wręczył Krzysztofowi Hołowczycowi dwa limitowane modele ze szczególnymi numerami seryjnymi. Zegarki…
/
Czytaj artykuł...
Z czołówek gazet nie znika ostatnio temat kryzysu gospodarczego. Każda gałąź gospodarki zagrożona jest utratą zysków i w każdej branży krąży widmo bezrobocia. A może jest to czas, w którym należy zastanowić się nad przyszłością branży jubilerskiej i wykorzystać go na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań? Coraz częściej do polskich salonów jubilerskich…
/
Czytaj artykuł...
Włoska firma jubilerska Bulgari z okazji swoich 125 urodzin zamierza wypuścić na rynek okazjonalny, złoty zegarek. Zegarek został zrobiony z 18-karatowego złota i będzie dostępny tylko w 125 egzemplarzach. Urodzinowy zegarek został wykonany z białego, czerwonego i różowego złota. Kupić oraz obejrzeć będzie można go dopiero od września.…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku jubilerskim niedocenionymi i prawie niezauważanymi graczami stali się w ostatnich latach właściciele komisów i lombardów z biżuterią. To oni wiedzą najwięcej o preferencjach zakupowych Polaków, ich guście oraz kondycji finansowej Na mapie sklepów jubilerskich komisy nie są uwzględniane. Traktowane były jako punkty ostatniej pomocy w czasie domowego…
/
Czytaj artykuł...