POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 (Strona 3)
Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…
/
Czytaj artykuł...
Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…
/
Czytaj artykuł...
Od początku idąc swoją, odrębną drogą lansują awangardową biżuterię. Ich prace wyróżniają się prostym, eleganckim wzornictwem oraz innowacyjnością technologiczną. W pierwszej kolekcji udało im się wydobyć zwiewność, ulotność płatków czystego złota w zestawieniu z perspexem. Dla odmiany najnowsze wyroby powstają z tytanu. Ten antyalergiczny, lekki, bardzo trudny w obróbce metal…
/
Czytaj artykuł...
Już po raz ósmy Stowarzyszenie WIOSNA rozpoczęło przygotowania do ogólnopolskiej akcji, której celem jest przekazanie wigilijnej pomocy najuboższym rodzinom z całej Polski. Do tej pory w ciągu 7 poprzednich lat pomoc o łącznej wartości 3 055 500 zł otrzymało w niej 35,5 tysięcy osób. Ten rok będzie dla nas wyjątkowy.…
/
Czytaj artykuł...
Od 18 września w poznańskiej Galerii Yes można podziwiać wystawę, pt. “Kolekcja współczesnej polskiej sztuki złotniczej ze zbiorów Marii Magdaleny Kwiatkiewicz” W ramach ekspozycji zaprezentowano prace niemal stu projektantów, zarówno o uznanym dorobku artystycznym, jak i młodych twórców, m.in. Jacka Byczewskiego, Marcina i Łukasza Zaremskich, Jacka Rochackiego, Krzysztofa Roszkiewicza, Dariusza…
/
Czytaj artykuł...
“Technologia. Nowoczesność. Brylant. Połączenie delikatności, weny, piękna. Kruchość z niebywałą mocą przyciągania wzroku. Pierścionek wybiegający poza granice. Wszelkie” – Aleksandra Zygan (Nagroda II) o obiekcie sztuki złotniczej: “2 impress – inaczej wywieracz wrażenia” autorstwa Jacka Paluchowskiego “Brylanty są wieczne, papier tak kruchy. Powłoka nietrwała, lecz wieczne jej wnętrze. Metafizyka sztuki.…
/
Czytaj artykuł...
Bessa na światowych rynkach kapitałowych nie powinna mieć przełożenia na wyniki branży jubilerskiej podczas szczytu świątecznych zakupów – wynika z sondy, jaką przeprowadziliśmy wśród polskich jubilerów. Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej firmy W.Kruk W związku ze zbliżającym się okresem świąt Bożego Narodzenia oraz karnawałem spodziewamy się wzrostu zainteresowania naszymi produktami.…
/
Czytaj artykuł...
Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…
/
Czytaj artykuł...
Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…
/
Czytaj artykuł...
Tegoroczna edycja tarów dla branży jubilerskiej “Złoto Srebro Czas” obfitowała w wiele jubileuszowych uroczystości. Podczas otwarcia obecni byli: Pani Prezydentowa Maria Kaczyńska oraz Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz, Ambasador Bursztynu Lidia Popiel, jak również przedstawiciele organizacji i instytucji branżowych: prof. Barbara Kosmowska-Ceranowicz z Muzeum Ziemi PAN, przewodniczący Ogólnopolskiej Komisji Złotniczo-Jubilerskiej…
/
Czytaj artykuł...
Święta to znakomita okazja, żeby pomyśleć o innych. W kampanii promocyjnej w tym okresie warto pokazać, że sklep lub firmy, których biżuterię i zegarki można w nim kupić, nie stronią od marketingu zaangażowanego społecznie Specjaliści są zgodni: gdy na półce leżą dwa podobne wyroby, a jeden z nich wyprodukowała firma…
/
Czytaj artykuł...