POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 192)
Jesienna edycja Jeweller Expo Ukraine 2007 w Kijowie Na Ukrainie wzrasta zarówno liczba kupujących biżuterię, jak i produkcja wyrobów jubilerskich. Mimo geograficznej bliskości na razie tylko polscy producenci maszyn jubilerskich korzystają z koniunktury na tym rynku Kijowskie targi rozkwitają – mówi Jarosław Dziopa z firmy Argenta (Kielce), wystawiający się na…
/
Czytaj artykuł...
Paryskie targi “Eclat De Mode”, których najbliższa edycja odbędzie się pod koniec stycznia to ogromna impreza. Poprzednia wrześniowa edycja odbywająca się pod hasłem “Paryż Miejscem Tworzenia”, zgromadziła 507 marek, w tym połowę spoza Francji. W pawilonach “Paris Expo” na 17 tys. mkw. wystawiono wszystko, co noszą kobiety: ubrania, buty, torebki,…
/
Czytaj artykuł...
W codziennej działalności przedsiębiorców często zdarzają się sytuacje, w których nieuczciwi kontrahenci udzielają pożyczki, której zwrotu żądają potem na drodze sądowej w najmniej odpowiednim dla jubilera momencie. Odpowiednie środki prawne pozwalają temu zapobiegać Pierwszym rozwiązaniem, które należy zawsze stosować w przypadku zawierania umowy pożyczki, jest określenie terminu, w którym ma…
/
Czytaj artykuł...
Wobec niepewnej przyszłości i braku równowagi na świecie, współcześni klienci charakteryzują się ciągłym pędem do nowych doświadczeń, emocji i sensacji, ale także chętnie wracają do starych trwałych wartości i tradycji. Najnowsze francuskie kolekcje biżuterii są efektem kreatywności projektantów dążących do dopasowywania się do tych sprzecznych potrzeb Właśnie dlatego francuscy jubilerzy…
/
Czytaj artykuł...
17 listopada odbył się doroczny wieczór dobroczynny Fundacji EX ANIMO, nad którym objął patronat Ambasador Brazylii, Marcelo Jardim. W programie poza prezentacją brazylijskiej kultury, odbyła się aukcja i loteria fantowa, z których dochód w całości przeznaczony zostanie na potrzeby dzieci z chorobą nowotworową, leczonych w Klinice Onkologii Centrum Zdrowia Dziecka…
/
Czytaj artykuł...
Gdyby twoja ulubiona marka była człowiekiem, to kim by była? To najczęstsze pytanie z arsenału psychologicznych technik badania wizerunku marki. Marka, której brak osobowości, emocji, własnego stylu – przepada na rynku. Dosłownym przełożeniem tej zasady na działania marketingowe jest wybór odpowiedniego ambasadora marki. Dodajmy, że przełożeniem bardzo skutecznym Lidia Popiel…
/
Czytaj artykuł...
Sposób topienia metali pozostawał prawie niezmienny od czasów antycznych aż do połowy ubiegłego wieku. Aby stopić metal, tygiel z topionym metalem ustawiany był na rozżarzonym węglu drzewnym, w który często nadmuchiwane było dodatkowo powietrze z dmuchawy Taką samą metodę stosowano jeszcze parę lat temu przy piecach koksowniczych. Ale nawet przy…
/
Czytaj artykuł...
Już po roku od rozpoczęcia działalności firmy szkoleniowej Wytwórni Antidotum pięć jej uczennic trafiło do prestiżowej akcji Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych “Debiuty”. Anna Horsecka, Anna Zacheja, Małgorzata Bogucka, Małgorzata Podleśna-Zdunek i Edyta Tokaj, które rozpoczęły szkolenie we wrześniu 2006 r., zaprezentowały po raz pierwszy swoje prace publiczności tegorocznych targów –…
/
Czytaj artykuł...
Marka Lalique to niezaprzeczalny symbol piękna i elitarnego luksusu. Imperium kryształów, biżuterii i zmysłowych perfum zamkniętych w niepowtarzalnych flakonach. Firma powstała w XIX wieku dzięki talentowi francuskiego architekta i projektanta René Lalique’a, który w ciągu kilku dekad zrewolucjonizował podejście do sztuki dekoracyjnej, zdobywając uznanie zamożnej klienteli Ilustracja kunsztu marki Wystawa…
/
Czytaj artykuł...
5 października w Warszawie odbyła się uroczysta nominacja Lidii Popiel na pierwszego ambasadora bursztynu. Jak przystało na osobę pełniącą tak prestiżową funkcję pani ambasador otrzymała z rąk Pawła Adamowicza, prezydenta Gdańska pióro Amber Rex ze srebra i bursztynu autorstwa Ryszarda Wycichowskiego oraz złotą kolię z bursztynem od firmy S&A Bursztynowa…
/
Czytaj artykuł...
Tegorocznym sponsorem nagród w wyborach Miss Polski była hiszpańska firma Lewanowicz, która ma swoje przedstawicielstwo w Polsce. Organizatorzy wyborów zaproponowali, by firma “ozdobiła” kandydatki i laureatki swoją biżuterią. Styliści firmy zaproponowali więc dwie kolie z ametystów i cyrkonii do sukien wieczorowych i w komplecie kolczyki z cyrkonii. Miss Polski 2007,…
/
Czytaj artykuł...
Mariusz Gliwiński, Ambermoda Kradzieże to w pewnym sensie zmora polskich jubilerów. Pojawia się niestety coraz więcej zuchwałych napadów, bo też wartość biżuterii jest coraz większa. Praktycznie zabezpieczeniem, którego dopiero się uczymy, jest trwałe monitorowanie, które zniechęcają nawet potencjalnych złodziei. Jeśli chodzi o firmy ochroniarskie, to usługi ich są drogie, a…
/
Czytaj artykuł...