POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 158)

Plastikowe dodatki

Plastikowe, duże i wielobarwne bransoletki, olbrzymie kolorowe kolczyki, naszyjniki z plastikowych korali… Taką biżuterię można teraz zobaczyć na najbardziej wyrafinowanych pokazach mody. Sztuczna biżuteria zdominowała rynek, jest jej coraz więcej i cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. A właściciele sklepów jubilerskich coraz częściej stają przed dylematem, czy zamówić ją…

07-08/2009, RYNEK

YES pomiędzy Warszawą a Paryżem

25 czerwca podczas Warsaw Fashion Nights zaprezentowana została biżuteria YES zaprojektowana przez Michała Hekmata, jednego z najbardziej utalentowanych projektantów młodego pokolenia. Na sukces premierowego wieczoru z nowego cyklu Warsaw Fashion Nights złożyło się zaskakujące połączenie różnych, wyrazistych elementów. Klasyczne ikony świata mody, awangardowe wzornictwo i prestiżowa biżuteria tworzyły zaskakującą całość.…

07-08/2009, PANORAMA

Zegarki dla ekscentrycznych mózgowców

Na polskim rynku zegarmistrzowskim pojawiają się coraz częściej zegarki, które powoli podbijają cały świat – zegarki binarne. Są to zegarki, o których trudno jednoznacznie powiedzieć, że są klasycznymi czasomierzami. Ich zadaniem nie jest tylko pokazywanie godziny, ale manifestowanie faktu, że posiadamy oryginalny gadżet. O nowoczesnym zegarku można powiedzieć także, że…

07-08/2009, ZEGARKI

Pandora w Polsce

Na polskim rynku pojawiła się znana marka jubilerska Pandora i od czerwca Polki także będą mogły nosić kultową bransoletkę z zawieszkami w srebrze, złocie, z kamieniami szlachetnymi i półszlachetnymi, które mogą być dowolnie komponowane. Pandora działa od 1982 roku, gdy Per Enevoldsen razem z żoną otworzył w dzielnicy Norrebrogade w…

07-08/2009, PANORAMA

Uciekający budzik

Dla większości z nas budzik jest jednym z najbardziej irytujących przedmiotów, które znajdują się w naszym codziennym życiu. Jednak jest to jeden z niewielu zegarów, z którego bardzo trudno nam zrezygnować. Projektanci coraz częściej wymyślają nowe rozwiązania, aby unowocześnić współczesne budziki. Ich innowacyjność polega przede wszystkim na lepszym ukryciu przed…

07-08/2009, ZEGARKI

Nowa aranżacja sklepu

Sezon urlopowy to jedyna okazja na przeprowadzenie wszelkich koniecznych zmian w sklepie jubilerskim przed zmasowanym szturmem klientów. Nie można bowiem pozwolić sobie, aby remont sklepu wypadł w momencie, gdy klienci będą chcieli dokonywać w naszym sklepie dużych zakupów. Zmiana wystroju sklepu jubilerskiego jest bardzo ważna, szczególnie w momencie, gdy remont…

06/2009, SKLEP

Tajemna wiedza rzeczoznawców

Rozmowa z Tomaszem Kłoczewiakiem, prezesem Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich Polski Jubiler: Stowarzyszenie Rzeczoznawców Jubilerskich powstało ponad dwadzieścia lat temu, aby ujednolicić zasady, jakimi powinni kierować się rzeczoznawcy jubilerscy w swojej pracy. Czy po tylu latach istnienia można powiedzieć, że cele statutowe zostały spełnione? Tomasz Kłoczewiak, prezes Stowarzyszenia Rzeczoznawców Jubilerskich: Dążenie do…

06/2009, LUDZIE BRANŻY

Salon jubilerski kontra galeria

Ostatnio na polskim rynku pojawiło się wiele galerii artystycznych, które oferują swoim klientom biżuterię. A także coraz aktywniej walczą o potencjalnego klienta z tradycyjnymi sklepami jubilerskimi. Pojawiają się na ulicach polskich miast i stają się miejscami, gdzie można napić się kawy, porozmawiać o sztuce i jednocześnie kupić sobie oryginalne, zazwyczaj…

06/2009, SKLEP

Biżuteria wizytówką człowieka

Rozmowa z Grzegorzem Węcem, jednym z właścicieli sklepu Węc-Twój Jubiler Grzegorz Węc i Artur Węc SC. Czym dla pana osobiście jest biżuteria? Grzegorz Węc, jeden z właścicieli sklepu Węc-Twój Jubiler Grzegorz Węc i Artur Węc SC: Biżuterię widzę jako formę kreacji własnego ja. Pozwala pokazać innym ludziom w pośredni sposób…

06/2009, LUDZIE BRANŻY

Stoisko marzeń

Od dawna wiadomo, że bezpośredni kontakt z klientem jest istotą nowoczesnego biznesu. Najłatwiej relacje biznesowe nawiązać na targach, które stały się miejscem osobistego spotkania z kontrahentami. Zanim jednak podejmiemy decyzję o uczestnictwie w targach, należy przygotować strategię marketingową i dokładnie określić cele, jakie zamierzamy na nich osiągnąć. Sama bowiem obecność…

06/2009, SKLEP

Chińskie perły słodkowodne

dr Włodzimierz ŁapotLaboratorium Gemmologiczne Uniwersytet Śląski Światowy rynek jubilerski jest dziś nieomal w całości opanowany przez perły hodowane. Zaledwie w ciągu kilkudziesięciu lat skutecznie wyparły one perły naturalne. Początkowo były to głównie hodowane perły słonowodne. Ostatnimi laty coraz większy udział w rynku mają hodowane perły słodkowodne. Perły słodkowodne znane były…

06/2009, GEMMOLOGIA

Diamentowa firma

Na polskim rynku jubilerskim pojawiła się nowa firma Michelson Diamonds zajmująca się handlem hurtowym, jak i detalicznym kamieniami szlachetnymi. Kamienie szlachetne, oferowane przez Michelson Diamonds, są certyfikowane przez najbardziej uznane, najlepsze laboratoria gemmologiczne świata: GIA, IGI oraz HRD, co stanowi potwierdzenie najwyższej jakości oferowanych przez firmę minerałów. Firma posiada również…

06/2009, PANORAMA