Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Salon jubilerski kontra galeria | Polski Jubiler





Salon jubilerski kontra galeria

pj_2009_06-61.jpgOstatnio na polskim rynku pojawiło się wiele galerii artystycznych, które oferują swoim klientom biżuterię. A także coraz aktywniej walczą o potencjalnego klienta z tradycyjnymi sklepami jubilerskimi. Pojawiają się na ulicach polskich miast i stają się miejscami, gdzie można napić się kawy, porozmawiać o sztuce i jednocześnie kupić sobie oryginalne, zazwyczaj ręcznie robione kosztowności.


Sklepy jubilerskie nie powinny jednak martwić się o to, że stracą swoich klientów, ponieważ galerie artystyczne kierują swoją ofertę do nieco innej grupy docelowej. Galerie w swoich podwojach oferują biżuterię artystyczną, ale także możliwość spędzenia wolnego czasu wśród pięknych przedmiotów. Sklepy natomiast nastawione są na sprzedaż swoich produktów klientowi, który bardzo dobrze wie, czego potrzebuje, i odwiedza jubilera, żeby dokonać zakupu, a nie spędzić u niego trochę czasu.


Przestrzeń galerii

Na Zachodzie galerie artystyczne cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Poza biżuterią oferują klientom obrazy, ręcznie robione sprzęty gospodarstwa domowego, ceramikę czy kolekcje oryginalnych ubrań. W ich wnętrzach zazwyczaj można napić się kawy, zjeść ciastko i porozmawiać z przyjaciółmi.


Galerie organizują różnego rodzaju wernisaże i spotkania z artystami. Oczywiście, można w nich także kupić prezentowaną biżuterię, jednak poza samym przedmiotem kupuje się historię w nim zamkniętą. Ostatnio także w Polsce coraz częściej pojawiają się galerie, które wyrażają gotowość zaproponowania klientom oferty znacznie przekraczającej przedmioty, które sprzedają. Polskie galerie artystyczne są zazwyczaj połączeniem butiku, showroomu i galerii sztuki. Każdy poszukujący niecodziennego klimatu znajdzie w nich coś dla siebi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak