Nowa aranżacja sklepu

Sezon urlopowy to jedyna okazja na przeprowadzenie wszelkich koniecznych zmian w sklepie jubilerskim przed zmasowanym szturmem klientów. Nie można bowiem pozwolić sobie, aby remont sklepu wypadł w momencie, gdy klienci będą chcieli dokonywać w naszym sklepie dużych zakupów.

pj_2009_06-6.jpg

Zmiana wystroju sklepu jubilerskiego jest bardzo ważna, szczególnie w momencie, gdy remont nie był przeprowadzany przez dłuższy czas. Sklep musi przecież wyglądać atrakcyjnie dla potencjalnego kupującego i dawać poczucie, że przekraczając drzwi, klient znajdzie się w znacznie lepszym świecie.


Wnętrze sklepu

Powszechnie uważa się, że handel jest swojego rodzaju przedstawieniem, podczas którego wnętrze sklepu odgrywa wielką rolę. Jest ono bowiem zarówno sceną, na której odbywa się owo przedstawienie, jak i widownią. Odpowiednia aranżacja sklepu jubilerskiego powoduje, że klient odbiera zarówno asortyment sklepu, jak i jego wygląd jako całość. W sprzedaży biżuterii znaczną rolę odgrywa oświetlenie. Wybierając najodpowiedniejsze, należy kierować się zasadą, że im produkty oferowane przez nas są droższe, tym światło na nie skierowane powinno być coraz to mniej intensywne. Najważniejszym punktem powinno być miejsce, gdzie klienci mogą obejrzeć biżuterię. Należy pamiętać, że światło w tym miejscu nie może być za mocne i m [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej