Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

RYNEK | Polski Jubiler - Part 2





POLSKI JUBILER » DZIAŁY » RYNEK (Strona 2)

Zakupy w hurtowni jubilerskiej

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej firm, których podstawowym celem działalności jest spełnienie oczekiwań właścicieli salonów jubilerskich. Dbają one o kompleksowe zaopatrzenie sklepów jubilerskich w cały możliwy asortyment. Hurtownie jubilerskie mają w swojej ofercie wszystkie niezbędne produkty, które muszą znaleźć się w salonie jubilerskim. Można w nich kupić…

03/2010, RYNEK

Branża jubilerska po kryzysie

Kryzys finansowy, który prześladował branżę jubilerską, jest już za nami. Polacy znowu zaczynają kupować biżuterię i w związku z tym jej producenci, hurtownicy półfabrykatów i kamieni szlachetnych będą mieli pełne ręce roboty. Jednak nie można zapominać, że kryzys finansowy wywołał zmiany w mentalności klientów, które nie ominęły także branży jubilerskiej.…

01-02/2010, RYNEK

Pod choinką zegarek lub biżuteria

Z badań opublikowanych przez Deloitte Polska wynika, że 28 proc. Polaków chciałoby otrzymać w prezencie gwiazdkowym zegarek lub biżuterię. Obdarowanych takim prezentem, według prowadzonych w tym roku badań, będzie co najmniej 20 proc. Polaków. W związku z tym właściciele salonów jubilerskich nie powinni obawiać się o swoje zyski – mimo…

12/2009, RYNEK

Wieszak z biżuterią

W niemal każdym sklepie odzieżowym można znaleźć bardzo tanią biżuterię, która cieszy się zainteresowaniem klientek. Tania, plastikowa biżuteria, pasująca do ubrań, znajduje coraz większy krąg odbiorców. Sprzedawanie tanich ozdób przez sieciowe sklepy odzieżowe powoduje, że salony jubilerskie z roku na rok tracą swoich klientów, którzy przy okazji zakupów odzieżowych zaopatrują…

12/2009, RYNEK

Platynowe Eldorado

Inwestycje w złoto czy brylanty były szeroko opisywane w polskiej prasie. Jednak mało kto analizując rynek inwestycji w metale szlachetne i zwrócił uwagę na platynę. A powszechnie wiadomo, że platyna jest jednym z najrzadziej występujących na ziemi metali a co za tym idzie i jest bardzo trudno dostępna i to…

11/2009, RYNEK

Złoty interes

W Polsce, niezależnie od trendów panujących na światowych rynkach i mody obowiązującej na rynku biżuterii, klienci niezmiennie, od lat, kupują złote wyroby. Dla Polaków nie ma znaczenia, czy złoto jest modne. Ważne, że jest, i zazwyczaj wybierają biżuterię wykonaną ze złota. Parę lat temu na polskim rynku jubilerskim mieliśmy do…

10/2009, RYNEK

Luksusowe marki nad Wisłą

Na polskim rynku jubilerskim od dłuższego czasu można kupować biżuterię znanych, luksusowych marek. Luksusowa biżuteria pożądana jest przez wielu konsumentów. Jednak specjaliści twierdzą, że to nie sam produkt jest obiektem zainteresowania odbiorców, ale właśnie marka, która dany produkt stworzyła. Marka bowiem stanowi kluczowy element sprzedaży produktu i ma wielki wpływ…

10/2009, RYNEK

Legnica kiedyś i dziś

Mija 30 lat od chwili, gdy w plecaku Marka Nowaczyka pierwsze złotnicze prace przekroczyły próg ówczesnej Czarnej Galerii w Legnicy. Wystawy, zapoczątkowane w roku 1979, przez niemal 20 kolejnych lat były niejako “adrenaliną” polskiego złotnictwa artystycznego. Legnicki wirus” był zaraźliwy, dotarł do Krakowa (wystawy cyklu TOP 20, Camelot w latach…

10/2009, RYNEK

Duże zmiany na rynku diamentów

W momencie, gdy świat obiegały informacje na temat zbliżającego się kryzysu finansowego, ekonomiści z całego świata wychwalali możliwości, jakie daje inwestowanie swoich oszczędności w diamenty. Wydawały się one najlepszą lokatą kapitału i sposobem na przetrwanie niestabilnych czasów. Jednak najnowsze dane spływające z rynku światowego pokazują, że w pierwszych czterech miesiącach…

09/2009, RYNEK

Diamentowa Polska

Jubilerzy obserwując to zwiększone zainteresowanie klientów, zaczynają kupować drogocenne kamienie szlachetne, które po oprawieniu oferują w salonach. Coraz częściej prowadzone są także akcje promocyjne, których zadaniem jest zachęcanie Polaków do większego zainteresowania brylantową biżuterią. Największa akcja promocyjna przeprowadzona została przez salony firmy W. Kruk, w której zaprezentowany został pierścionek Jedyny¨.…

09/2009, RYNEK

Nie można żyć bez diamentów

Polski Jubiler: Jaka jest sprzedaż diamentów jubilerskich w Polsce? Zbigniew Nastałek, prezes zarządu Michelson Diamonds: Polska to nie jest dobry rynek na handel diamentami. Przeciętny Polak na biżuterię rocznie wydaje mniej więcej tyle ile miesięcznie na papierosy. W naszym kraju bardzo często sprzedawane są cyrkonie. Są takie kraje, gdzie biżuteria…

09/2009, RYNEK

Luksus za pośrednictwem klawiatury

Biżuteria w Polsce kupowana jest przez najbogatszych. Z badań wynika, że najbardziej majętne osoby to osoby najczęściej korzystające z zakupów za pośrednictwem komputera. Są to nabywcy, o których z całą stanowczością można powiedzieć, że są bardzo świadomymi konsumentami. Nie od dziś wiadomo, że dobra luksusowe, do których należy biżuteria, kupują…

09/2009, RYNEK