Odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu
Najważniejszym ogniwem w procesie sprzedaży biżuterii jest jej sprzedawca. Musi być to osoba nie tylko doskonale znająca się na kupiectwie, ale profesjonalista, który przekaże klientowi wiedzę na temat biżuterii.![pj-2018-06a-11](https://www.polskijubiler.pl/wp-content/uploads/2018/10/pj-2018-06a-11.jpg)
Personel salonu jubilerskiego musi składać się z osób, dla których warsztat złotniczy nie ma żadnych tajemnic. W przeciwnym razie klienci mogą poczuć się rozczarowani i już nigdy nie wrócić do naszego salonu. Sprzedawcy są wizytówką każdego salonu jubilerskiego, daltego zarówno ich profesjonalizm, zaangażowanie, jak i wygląd budują wizerunek naszej marki w oczach klientów.
Profesjonalny sprzedawca biżuterii
Właściciele salonów jubilerskich stają przed bardzo trudnym zadaniem, dokonując wyboru pracownika. Muszą bowiem wybrać osobę, dla której biżuteria stanie się pasją i która będzie przekazywać klientowi wszelką wiedzę na jej temat. – Na sprzedawcy biżuterii ciąży odpowiedzialność za nawiązanie trwałej więzi z klientem – mówi Marek Nowotnik, ekonomista, specjalista ds. marketingu. – On staje się wizytówką naszego salonu i on tworzy jego wizerunek w oczach naszych klientów. Dlatego tak ważne jest, aby był to człowiek znający i lubiący biżuterię – dodaje. Sprzedawca biżuterii nie tyle musi znać techniki sprzedaży, ile wiedzieć, czym jest biżuteria, z czego jest wykonana, kto jest jej autorem, słowem musi wiedzieć niemal wszystko na temat ofer [...]
![](https://www.polskijubiler.pl/pws/images/dostep-platny.png)
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej