POLSKI JUBILER » NUMERY » 2007 » 12/2007 (Strona 3)

Blask odbitego światła

Gdyby twoja ulubiona marka była człowiekiem, to kim by była? To najczęstsze pytanie z arsenału psychologicznych technik badania wizerunku marki. Marka, której brak osobowości, emocji, własnego stylu – przepada na rynku. Dosłownym przełożeniem tej zasady na działania marketingowe jest wybór odpowiedniego ambasadora marki. Dodajmy, że przełożeniem bardzo skutecznym Lidia Popiel…

12/2007, RYNEK

Zegarkowe rzadkości

Koniec roku to okazja do refleksji na temat przemijającego czasu. To dobra okazja do wprowadzenia na rynek niebanalnych zegarków. Chociaż najczęściej kupowane są ze średnich półek cenowych to wizerunek marek budują modele z limitowanych serii.   Ze znaczenia tej formy promocji zdają sobie właściciele Zielonogórskiej Manufaktury Zegarkowej, firmy odwołującej się…

12/2007, PRAWO

Czas na marketing

Publikujemy tekst osoby w żaden sposób nie związanej z rynkiem bursztynniczym, fachowca w dziedzinie kreowania wizerunku i komunikacji marketingowej. Niektórym osobom związanym zawodowo z bursztynem wybrane poglądy autorki zapewne wydadzą się kontrowersyjne. W ten sposób chcemy rozpocząć na naszych łamach poważną dyskusję na temat przyszłości bursztynu na – nie tylko…

12/2007, RYNEK
Strona 3 z 3123