Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Logo marki sprzedawcą mody | Polski Jubiler





Logo marki sprzedawcą mody

Sprzedaż biżuterii modowej w Polsce rośnie. Jak podkreślają specjaliści, najlepiej sprzedają się akcesoria modowe, czyli wszelkiego rodzaju dodatki do odzieży. Klienci zaopatrują się w nie w salonach odzieżowych. Na polskim rynku pojawia się coraz więcej marek jubilerskich oferujących biżuterię fashion.

pws-2016-08h-16

Jednak największą popularnością wśród klientów salonów jubilerskich cieszy się biżuteria znanych na całym świecie marek odzieżowych. Oznacza to, że Polacy zaczęli poszukiwać interesujących ich dodatków w salonach zegarmistrzowskich oraz przez internet. Logo umieszczone na przedmiocie jest gwarantem wysokiej sprzedaży.

Moda na każdym rogu

Niemal wszędzie możemy znaleźć biżuterię modową. Należy podkreślić, że zgodnie z definicją biżuteria modowa jest uzupełnieniem stroju, poza tym nie pełni żadnej innej funkcji. Dlatego też osoby, które decydują się na jej zakup, traktują ją jako gadżet, który należy posiadać i którego „przydatność” do użytku przemija wraz z nowym sezonem. – Klienci dobierają biżuterię modową do swojego stroju – mówi Magdalena Kawerska, właścicielka butiku Piękne i błyszczące z Warszawy. – Jedyne kryteria, jakimi się kierują, to cena i lekkość biżuterii – dodaje. Biżuteria musi być duża, masywna. Nie jest wykonywana z materiałów jubilerskich, gdyż byłaby ciężka, a do jej produkcji nie są wykorzystywane kamienie jubilerskie. – Biżuteria modowa to akcesorium, podobnie do torebki czy paska, musi współgrać ze strojem – mówi Magdalena Kawerska. – W innym przypadku klienci nie chcą jej kupować – dodaje. Biżuteria modowa, która możemy znaleźć w Polsce, w większości pochodzi z Włoch. Oczywiście rodzime firmy, widząc potencjał na rynku modowym, zaczęły produko [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl