Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Wiatr zmian na Złoto Srebro Czas | Polski Jubiler


Wiatr zmian na Złoto Srebro Czas

Przestrzenna, nowoczesna, dobrze klimatyzowana hala, bezproblemowy dojazd i parkowanie, profesjonalna organizacja, efektywna kampania promocyjna, klient branżowy o sprecyzowanych oczekiwaniach – to najczęściej powtarzane pochwały pod adresem tegorocznych targów Złoto Srebro Czas, które po raz pierwszy odbyły się w nowej lokalizacji: Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.

Podczas gdy w ubiegłym roku z okazji 15-lecia targów Złoto Srebro Czas dokonano okolicznościowych podsumowań, tegoroczna, 16. edycja okazała się być pod wieloma względami nowym otwarciem. Stało się tak przede wszystkim za sprawą nowej lokalizacji: Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska. Spotkało się ono z akceptacją wystawców, którzy podkreślali jego nowoczesny charakter, większą przestrzeń i infrastrukturę, jak również warunki dojazdowe – generalnie określano je mianem „przyszłościowego”, co dodatkowo potwierdziło słuszność decyzji organizatorów o zmianie lokalizacji. Chwalono także poziom organizacyjny, a Galeria Projektantów w nowej eleganckiej odsłonie zbierała zasłużone laury. Wystawcy i kupcy dostrzegli i docenili działania z zakresu komunikacji oraz promocji podejmowane przez organizatora: nowa, intuicyjna strona internetowa, nowa szata graficzna zaproszeń wysyłanych w dwóch turach, duża aktywność w Internecie i w serwisie społecznościowym Facebook, jak również współpraca z szeroko pojętymi mediami: gazetami branżowymi (Zegarki & Biżuteria, Polski Jubiler, Rynek Jubilerski, Gems&Jewelry, Baltic Jewellery News), agencją informacyjną Newseria oraz portalami internetowymi (warszawa.naszemiasto.pl, Sophisti.pl) oraz telewizją (Telewizyjny Kurier Warszawski). Targami zainteresowały się także blogerki piszące o biżuterii – to obecnie jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do młodych czytelników. Informacje publikowane w kanałach Newseria Biznes i Lifestyle zostały opublikowane na 72 innych platformach informacyjnych.

Dzięki wszystkim tym działaniom o trendach w branży jubilerskiej, artystach plastykach i projektantach biżuterii oraz targach Złoto Srebro Czas i ich nowej lokalizacji dowiedziały się różne grupy odbiorców. Zgodnie z deklaracjami organizator dołożył wielu starań, by jak najbardziej zminimalizować negatywne efekty przeprowadzki zarówno pod względem logistycznym, jak i finansowym: wystawcy mogli korzystać z jednego darmowego miejsca postojowego na parkingu oraz bezpłatnego Internetu, zapowiadane wcześniej shuttle busy kursowały regularnie przez 3 dni na trasie centrum – MT Polska (jednak zarówno odwiedzający, jak i kupcy preferowali dojazd własnymi środkami transportu). Dojazd na kolejną edycję Złoto Srebro Czas będzie jeszcze łatwiejszy, bowiem na koniec października tego roku planowane jest oddanie do użytku wyremontowanego Mostu Łazienkowskiego. Co roku w otwarciu Targów biorą udział wyjątkowi goście. W tym roku swoją obecnością zaszczycili zebranych Anita Włodarczyk, która odebrała swój zwycięski młot z Mistrzostw Świata w Pekinie pokryty 24-karatowym złotem przyznany w imieniu rzemieślników