Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Pudełko które Lśni | Polski Jubiler





Pudełko które Lśni

Opakowania jubilerskie podlegają takiej samej modzie jak kolekcje biżuterii. Właściciele salonów jubilerskich, wprowadzając do swojego asortymentu modną biżuterię, chcą aby pudełko, w którym będzie ona zamknięta, było dostosowane do nowoczesnych trendów.

pws-2015-10a-21

Nie można zapominać, że ogromne znaczenie mają również ekspozytory biżuterii, których wzornictwo też podlega prawom mody. A wbrew pozorom klienci salonów jubilerskich przywiązują ogromną wagę do sposobu zaprezentowania im biżuterii.

pws-2015-10a-22

Moda na rynku opakowań

Podobnie jak z sezonu na sezon zmieniają się kolekcje biżuterii, zmienia się wzornictwo opakowań przeznaczonych dla niej. Właściciele salonów jubilerskich oczekują, że pudełka i ekspozytory, które zakupią, będą odpowiadały charakterowi ich biżuterii i wybierają najczęściej te najmodniejsze. – Jak można łatwo zauważyć, ostanie lata w branży jubilerskiej minęły pod hasłem ozdobnych opakowań i innych dodatków. Salony jubilerskie prześcigały się, który zaprezentuje bardziej wyszukane opakowanie, który postawi na swej witrynie bardziej oryginalny ekspozytor itd. G ł ówn ą rolę odgrywała tu nie tylko struktura materiału, który stał się cieplejszy i bardziej wyrazisty, ale przede wszystkim dodatkowe ozdobniki – mówi Justyna Magiera, specjalista ds. rozwoju sprzedaży firmy PAT. – W kolorystyce najmodniejsze były czerwienie, brązy, a także odcienie złota i srebra. Struktura materiału – koniecznie połyskliwa lub wyrażająca jakiś motyw. Od jakiegoś czasu trendy nieco się zmieniają i zaczynamy powoli wychodzić z tego etapu. Dziś najbardziej popularnymi opakowaniami są te, które już kiedyś królowały na rynku – proste, naturalne, bez zbędnych ozdobników – dodaje Justyna Magiera. Warto zauważyć, że najpopularniejsze opakowania odpowiadają na potrzeby rynku, gdyż jednym z najchętniej kupowanych wzorów biżuterii jest biżuteria minimalistyczna. Jak podkreślają znawcy rynku, w tym sezonie mniej znaczy więcej. Ekspozytor czy opakowanie powinny być tłem, na którym zabłyśnie biżuteria. Nie można zapominać, że jego kształt, jakość oraz sposób wykonania świadczą o salonie jubilerskim, są jego wizytówką. – Opakowania budują wizerunek jubilera i jego produktów. Należy zwrócić uwagę na ich jakość i funkcjonalność – Agnieszka Frølund, internal sales representative firmy Westpack. – Klient powinien się zastanowić, w jakich opakowaniach sprzedawana biżuteria będzie się najlepiej prezentować, a także jaką funkcję mają spełniać te opakowania: czy jest to tylko ochrona biżuterii, czy także forma reklamy i marketingu – dodaje Agnieszka Frølund. Nie można zapominać, że nie bez znaczenia pozostaje kolor opakowania. On bowiem również podlega modzie. Obserwując rynek opakowań jubilerskich można zauważyć [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk