Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Profesjonalne zdjęcie biżuterii | Polski Jubiler





Profesjonalne zdjęcie biżuterii

Kiedyś zdjęcia biżuterii wykonywane były sporadycznie, w dzisiejszych czasach fotografia jubilerska jest jednym z niezbędnych narzędzi służących do sprzedaży wyrobów biżuteryjnych. Warto pamiętać, że klienci, zanim zdecydują się na zakup wyrobów jubilerskich, przeglądają wiele stron internetowych, na których prezentowana jest biżuteria. Dokonują więc wyboru podziwiając zdjęcie biżuterii.

pj-2014-02-11

Dlatego też współcześnie jednym z podstawowych narzędzi, jakimi musi operować twórca i sprzedawca biżuterii, jest wysokiej jakości sprzęt fotograficzny, a nawet fotograficzne studio. Zdjęcie mówi więcej niż słowa Twórcy biżuterii, aby przyciągnąć klientów, muszą nie tylko zaoferować im niekonwencjonalną biżuterię, ale także umieć ją zaprezentować. Niestety większość twórców nie dba o jakość umieszczanych w internecie zdjęć. Zdarza się, że wykonują fotografię nawet zwykłymi smartfonami.

– Na potrzeby dzielenia się treścią przez media typu Facebook lub Instagram jakość będzie czasem nawet zadowalająca, niestety nie są to rezultaty wystarczające dla celów komercyjnych – mówi Mikołaj Bator, prezes zarządu firmy Mode.

– Obecnie dostępne na rynku są akcesoria do smartfonów, np. wymienne miniobiektywy do makrofotografii, jednak jest to wyłącznie gadżet dla zabawy, bez walorów jakościowych. Profesjonaliści muszą wykorzystać w tym celu nowoczesny sprzęt fotograficzny – dodaje. Zdjęcie wykonane amatorskim aparatem fotograficznym czy smartfonem może sprzedawcy biżuterii bardziej zaszkodzić niż pomóc. Niskiej jakości zdjęcie nie odda walorów estetycznych prezentowanego obiektu, nie wydobędzie głębi, nie ukaże piękna kamieni ani metali szlachetnych.

– Nie należy publikować zdjęć, które wykonało się niskiej jakości sprzętem, gdyż nigdy nie oddadzą one charakteru biżuterii – mówi dr Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu. – Klienci „kupują” biżuterię wzrokiem, podziwiając ją, więc im lepsze zdjęcie, tym więcej zainteresowanych kupnem biżuterii – dodaje. Nie można zapominać, że w internecie swoje prace publikuje coraz więcej twórców, dlatego należy zwrócić na siebie uwagę klientów nie tylko wykonaną przez siebie biżuterią, ale także profesjonalnymi zdjęciami. – Niestety w dzisiejszych czasach musimy bacznie obserwować, co robi konkurencja i być krok przed nią – zauważa Katarzyna Miśkowska.

– Oznacza to, że musimy zainwestować w odpowiedni sprzęt fotograficzny albo oddawać swoje prace w ręce fotografików – dodaje. Jak podkreślają eksperci, złe zdjęcie biżuterii umieszczone w sieci spowoduje nie tylko brak zainteresowania oferowaną biżuterią, ale także b [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej