Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

INHORGENTA MUNICH – 40 lat mineło… | Polski Jubiler





INHORGENTA MUNICH – 40 lat mineło…

Jubileuszowa 40. edycja targów INHORGENTA MUNICH już za nami. Tegoroczne targi pod wieloma względami można ocenić jako udane. Jak na dojrzałą i pewną siebie 40-latkę przystało targi zaprezentowały się w tym roku z wyjątkowym rozmachem. W obliczu historii targów nie sposób nie sięgnąć do początków tej ważnej dla europejskiej branży jubilerskiej imprezy. Pierwsza edycja targów INHORGE NTA odbyła się w kwietniu 1974 roku.

 

Zgromadziła ona 210 wystawców z 19 krajów. Jednak już pierwsze targi były projektem zakrojonym na dużą skalę i wróżyły rozwój imprezy w kierunku rynku międzynarodowego, przyciągnęły bowiem 4350 odwiedzających z aż 29 krajów.

 

Targi w statystyce

Podczas 40. edycji targów INHORGE NTA MUNICH 2013 w lutym 2013 aż 1237 wystawców (+9 proc. w stosunku do roku 2012) zaprezentowało swoje najnowsze kolekcje na powierzchni 34528 mkw. (+3,6 proc. w stosunku do roku 2012), a targi odwiedziło blisko 30 tys. branżowych odwiedzających z 89 krajów. INHORGE NTA MUNICH 2013 kontynuowała zmiany struktury i layoutu rozpoczęte w roku 2012. Motywem przewodnim tych zmian jest wyraźniejsza segmentacja i koncentracja tematycznie powiązanej oferty w poszczególnych halach, a także odświeżenie wizerunku targów i dostosowanie go do zmieniających się na rynku trendów. Po raz pierwszy targi zdecydowały się powiększyć obszar wystawy o jedną dodatkową halę B3, w której zlokalizowana została część marek z dynamicznie rozwijającego s [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl