Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Polskie firmy ruszają w świat | Polski Jubiler





Polskie firmy ruszają w świat

Zakwalifikowanie branży jubilerskiej i bursztynniczej do elitarnej grupy tych dziedzin gospodarki, które powinny stać się wizytówką Polski, stwarza niepowtarzalną okazję dla wszystkich przedstawicieli branży. Polskie wyroby z bursztynu i kruszców szlachetnych, od dawna znane i cenione zagranicą, mają teraz szansę stać się polską specjalnością eksportową.

 



 

W kwietniu 2012 roku zawarto umowę na realizację programu promocji branży jubilersko-bursztynniczej. Program promocji obejmuje okres od 1 lipca 2012 r. do 30 czerwca 2015 r., a działania promujące organizowane będą na terenie Polski, Niemiec, Włoch, Stanów Zjednoczonych oraz Chin. Podstawowym celem tego programu jest wykreowanie nowych, silnych marek, które będą rozpoznawalne na świecie i pozytywnie kojarzone z Polską jako krajem pochodzenia. Branżowy program promocji składa się z dwóch części. Pierwsza z nich, zwana Komponentem A, obejmuje promocję konkretnych produktów, usług i przedsiębiorców reprezentujących branżę jubilersko-bursztynniczą. Drugą częścią programu są działania promujące branżę jubilersko-bursztynniczą jako całość a efekt tych działań ma być odczuwalny dla wszystkich przedsiębiorców skupionych w branży. Koszty organizacji działań promujących branże są finansowane w całości przez ministra gospodarki. Ta część programu to tzw. Komponent B.

 

Komponent A

W ramach pierwszej części programu przewidziana jest organizacja trzykrotnego udziału grupy przedsiębiorców reprezentujących branżę w imprezach targowo -wystawienniczych. Liczebność grupy zależy od imprezy. Na targach „Inhorgenta Europe” w Monachium, „Amberif” i „Ambermart” w Gdańsku oraz „Złoto Srebro Czas” w Warszawie programem promocji objętych będzie minimum 10 polskich przedsiębiorców. W imprezach targowych „Vincenza Oro” w Vincenza, „JCK” w Las Vegas, „Gem Show” w Tucson czy Hong Kong Jewellery Show w Hong Kongu może uczestniczyć minimum 5 firm. W przypadku imprez targowo-wystawienniczych organizowanych zagranicą uczestnicy mogą liczyć na najem powierzchni targowej, opracowanie projektu stoisk, ich wykonanie, za [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak