Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

01-02/2009 | Polski Jubiler - Part 3






POLSKI JUBILER » NUMERY » 2009 » 01-02/2009 (Strona 3)

Nie tylko biżuteria

Szybko, dobrze, dokładnie i w jednym miejscu, to oczekiwania, które stawiają klienci wszystkimi miejscom, w których zostawiają swoje pieniądze. Pod tym względem sklep jubilerski nie różni się od innych i nie może liczyć, że jego asortyment konsumenci potraktują inaczej. Jubilerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaoferować im także inne…

01-02/2009, SKLEP

Ekspansja na Zachód

Coraz częściej sklepy jubilerskie sprzedają w swoich punktach biżuterię pochodzącą z importu, ponieważ jest ona znacznie tańsza od tej, wyprodukowanej w Polsce. Natomiast polscy producenci nie mogąc znaleźć odbiorców na miejscu, są zmuszeni szukać rynku poza granicami kraju Kierunkiem, który obrali polscy eksporterzy, jest przede wszystkim terytorium Unii Europejskiej. Jako…

01-02/2009, RYNEK

Złodziejom wstęp wzbroniony

Właściciele wszystkich sklepów jubilerskich muszą zabezpieczyć swój majątek. Pewność, że biżuteria jest odpowiednio chroniona, daje w każdym sklepie pancerny sejf oraz lady antywłamaniowe, które ostudzą zamiary osób chcących się szybko wzbogacić. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także stałe monitorowanie, które zniweluje ryzyko spektakularnej kradzieży Wybór odpowiedniego sejfu nie jest zadaniem łatwym.…

01-02/2009, BEZPIECZEŃSTWO
Strona 3 z 3123