POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 (Strona 5)

Szlachetna PACZKA

Już po raz ósmy Stowarzyszenie WIOSNA rozpoczęło przygotowania do ogólnopolskiej akcji, której celem jest przekazanie wigilijnej pomocy najuboższym rodzinom z całej Polski. Do tej pory w ciągu 7 poprzednich lat pomoc o łącznej wartości 3 055 500 zł otrzymało w niej 35,5 tysięcy osób. Ten rok będzie dla nas wyjątkowy.…

10/2008, RYNEK

Prywatna kolekcja Magdy Kwiatkiewicz

Od 18 września w poznańskiej Galerii Yes można podziwiać wystawę, pt. “Kolekcja współczesnej polskiej sztuki złotniczej ze zbiorów Marii Magdaleny Kwiatkiewicz” W ramach ekspozycji zaprezentowano prace niemal stu projektantów, zarówno o uznanym dorobku artystycznym, jak i młodych twórców, m.in. Jacka Byczewskiego, Marcina i Łukasza Zaremskich, Jacka Rochackiego, Krzysztofa Roszkiewicza, Dariusza…

10/2008, TRENDY

Konkurs “Wygraj Brylant” rozstrzygnięty!

“Technologia. Nowoczesność. Brylant. Połączenie delikatności, weny, piękna. Kruchość z niebywałą mocą przyciągania wzroku. Pierścionek wybiegający poza granice. Wszelkie” – Aleksandra Zygan (Nagroda II) o obiekcie sztuki złotniczej: “2 impress – inaczej wywieracz wrażenia” autorstwa Jacka Paluchowskiego “Brylanty są wieczne, papier tak kruchy. Powłoka nietrwała, lecz wieczne jej wnętrze. Metafizyka sztuki.…

10/2008, TRENDY

Nie będzie tak źle jak na giełdach

Bessa na światowych rynkach kapitałowych nie powinna mieć przełożenia na wyniki branży jubilerskiej podczas szczytu świątecznych zakupów – wynika z sondy, jaką przeprowadziliśmy wśród polskich jubilerów. Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej firmy W.Kruk W związku ze zbliżającym się okresem świąt Bożego Narodzenia oraz karnawałem spodziewamy się wzrostu zainteresowania naszymi produktami.…

10/2008, SONDA

Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim

Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…

10/2008, SKLEP

Traktujmy klientów poważnie

Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…

10/2008, SKLEP

09/2008

09/2008

Złoto Srebro Czas 2008

Międzynarodowe Centrum Targowe ukierunkowało swoją akcję reklamową przede wszystkim na klientów ostatecznych. Jej głównymi filarami będą w tym roku: kampania billboardowa w Warszawie, współorganizowanie akcji “Różowa wstążka” wspólnie z miesięcznikiem “Twój Styl” oraz prezentacja targów i wystawców w programie “O tym się mówi” w TVN Style. Dlaczego obrano właśnie taki…

09/2008, TARGI

List do redakcji

Jako firma wymieniona w artykule p. Roberta Pytlosa, zamieszczonym w czerwcowym numerze Polskiego Jubilera, z dużym zaciekawieniem przeczytaliśmy przestrogi dla bursztynników. Przesłanie, które przyświecało autorowi, nawołujące do zjednoczenia się polskiej branży jubilerskiej (nie tylko bursztynniczej) wydaje się być czytelne i w pełni popieramy tego typu działania. Jednakże nie zgadzamy się…

09/2008, TARGI

Materiał i kolor – rozmowa z Ewą Wołk-Lewanowicz, współwłaścicielką firmy Lewanowicz

Firma Lewanowicz pojawiła się na polskim rynku stosunkowo niedawno i od razu dość mocno zaznaczyła swą obecność, głównie dzięki odmienności oferty. Lewanowicz to firma rodzinna, ja zajmuję się projektowaniem, mąż kontaktami handlowymi na świecie, a siostra jest odpowiedzialna za rynek polski. Jej początki sięgają końca lat 80. i branży bursztynniczej,…

09/2008, WZORNICTWO

Róże i fiolety

Magdalena Dąbrowska autorka jest główną stylistką w firmie YES Biżuteria W biżuterii obowiązuje zasada jednego, wyrazistego wyrobu Wiosną będzie modny róż, a jesienią fiolet – tak najczęściej rozpoczynają się meldunki z najbardziej prestiżowych wybiegów i pokazów mody. Dla większości z nas powody, dla których zmieniają się panujące trendy i tendencje,…

09/2008, PANORAMA

Prezentacje

Oferta wystawców Targów Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas wpisuje się w panujące trendy: widzimy wiele intensywnych barw, nierzadko kontrastujących ze sobą w jednym wyrobie, które poprzez spokojne, pastelowe odcienie przechodzą do szarości i czerni gwarantujących modną elegancję. Kolekcja tytanowa Tworząc kolekcję tytanową, skupiliśmy się na osiągnięciu niespotykanej faktury, i…

09/2008, WZORNICTWO