POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 (Strona 5)
Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…
/
Czytaj artykuł...
Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…
/
Czytaj artykuł...
Tegoroczna edycja tarów dla branży jubilerskiej “Złoto Srebro Czas” obfitowała w wiele jubileuszowych uroczystości. Podczas otwarcia obecni byli: Pani Prezydentowa Maria Kaczyńska oraz Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz, Ambasador Bursztynu Lidia Popiel, jak również przedstawiciele organizacji i instytucji branżowych: prof. Barbara Kosmowska-Ceranowicz z Muzeum Ziemi PAN, przewodniczący Ogólnopolskiej Komisji Złotniczo-Jubilerskiej…
/
Czytaj artykuł...
Święta to znakomita okazja, żeby pomyśleć o innych. W kampanii promocyjnej w tym okresie warto pokazać, że sklep lub firmy, których biżuterię i zegarki można w nim kupić, nie stronią od marketingu zaangażowanego społecznie Specjaliści są zgodni: gdy na półce leżą dwa podobne wyroby, a jeden z nich wyprodukowała firma…
/
Czytaj artykuł...
Organizator moskiewskich targów swoją imprezę zwykł porównywać do takich wydarzeń jak Oro di Vicenza we Włoszech czy szwajcarski Basel Word, i choć to jeszcze nie ten sam poziom organizacji, jakości a w szczególności prestiżu, Juvelir to największa impreza tego typu w Rosji Wrzesień to początek kolejnej tury jubilerskich imprez targowych.…
/
Czytaj artykuł...
W okresie szczytu sprzedaży z okazji Bożego Narodzenia właściciele sklepów jubilerskich działających na zasadzie franczyzy otrzymują silne wsparcie promocyjne od franczyzodawcy O tym, w jaki sposób firma YES Biżuteria wspiera swoich franczyzobiorców, z Karmeną Roztocką, marketing menedżerem w poznańskiej firmie, rozmawia Bogusława Baczewska Jak firma YES wspiera swoich franczyzobiorców w…
/
Czytaj artykuł...
Firma Lewanowicz pojawiła się na polskim rynku stosunkowo niedawno i od razu dość mocno zaznaczyła swą obecność, głównie dzięki odmienności oferty. Lewanowicz to firma rodzinna, ja zajmuję się projektowaniem, mąż kontaktami handlowymi na świecie, a siostra jest odpowiedzialna za rynek polski. Jej początki sięgają końca lat 80. i branży bursztynniczej,…
/
Czytaj artykuł...
Magdalena Dąbrowska autorka jest główną stylistką w firmie YES Biżuteria W biżuterii obowiązuje zasada jednego, wyrazistego wyrobu Wiosną będzie modny róż, a jesienią fiolet – tak najczęściej rozpoczynają się meldunki z najbardziej prestiżowych wybiegów i pokazów mody. Dla większości z nas powody, dla których zmieniają się panujące trendy i tendencje,…
/
Czytaj artykuł...
Oferta wystawców Targów Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas wpisuje się w panujące trendy: widzimy wiele intensywnych barw, nierzadko kontrastujących ze sobą w jednym wyrobie, które poprzez spokojne, pastelowe odcienie przechodzą do szarości i czerni gwarantujących modną elegancję. Kolekcja tytanowa Tworząc kolekcję tytanową, skupiliśmy się na osiągnięciu niespotykanej faktury, i…
/
Czytaj artykuł...
Punktem naszego zainteresowania jest jakość biżuterii i chyba niewielu czytelników nie zgodzi się tu z Platonem, że nadal pozostajemy w sferze filozofii. Czym bowiem może być jakość w naszej branży? Uważa się, że jako pierwszy pojęcie jakości (gr. poiotes) zdefiniował Platon, oczywiście nie w kontekście biżuterii. W tamtych czasach było…
/
Czytaj artykuł...
Marek Piotrowski prawnik, doradca podatkowyPodatnik prowadzący działalność w zakresie sprzedaży detalicznej wyrobów jubilerskich z metali szlachetnych obowiązany jest do jej ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej Obowiązek ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej ustalono w ustawie z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz U 2004 nr…
/
Czytaj artykuł...