POLSKI JUBILER » NUMERY » 2007 » 11/2007 (Strona 4)

Kryształy w warszawskiej Domotece

Marka Lalique to niezaprzeczalny symbol piękna i elitarnego luksusu. Imperium kryształów, biżuterii i zmysłowych perfum zamkniętych w niepowtarzalnych flakonach. Firma powstała w XIX wieku dzięki talentowi francuskiego architekta i projektanta René Lalique’a, który w ciągu kilku dekad zrewolucjonizował podejście do sztuki dekoracyjnej, zdobywając uznanie zamożnej klienteli Ilustracja kunsztu marki Wystawa…

11/2007, DZIEDZICTWO

Forza Italia! Włoscy jubilerzy wchodzą na polski rynek

Małe włoskie firmy jubilerskie z Caserty w Kampanii udowodniły już swój zmysł organizacyjny i biznesowy. Teraz są poważnie zainteresowane wejściem na Polski rynek Chcemy pozyskać dystrybutorów w Polsce” – powiedział Polskiemu Jubilerowi Angelo De Falco, jeden z przedstawicieli słynnego jubilerskiego Centrum Złotniczego “Il Tari” w Kampanii. Angelo De Falco to…

11/2007, PANORAMA

Marsz po kapitał

Ewa Bednarz, dziennikarz ekonomiczny i ekspert zajmująca się tematyką finansową. Publikuje m.in. w Gazecie Prawnej i Newsweek Polska. Jest również redaktorem naczelnym czasopism Antyki i Modern Art Akcje Kruka były jednymi z najlepszych inwestycji w ciągu ostatnich 3 lat. Ich kurs wzrósł z 1,35 zł, do 31,80 zł, a więc…

11/2007, RYNEK
Strona 4 z 41234