POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 113)

Biżuteria na specjalne zamówienie

Projektanci biżuterii wychodzą naprzeciw oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Galerie biżuterii proponują biżuterię autorską czołowych polskich projektantów, niejednokrotnie także przedstawiają klientom możliwość zaprojektowania oraz wykonania biżuterii pod specjalne zamówienie klientów. Klienci coraz częściej poszukują możliwości indywidualnych rozwiązań. Szukają biżuterii, która spełni ich wszystkie oczekiwania, a której nie można znaleźć w…

01/2012, SKLEP

Mołdawity, czyli wełtawity

W trzeciorzędzie, około 14,5 miliona lat temu, meteoryt o średnicy około 1,5 kilometra uderzył z wielką siłą (72 000 km/godz.) w powierzchnię globu ziemskiego w okolicy obecnego miasta Nördlingen w Bawarii (południowe Niemcy), żłobiąc przy tym krater mający początkowo głębokość około 0,5 km i średnicę około 12 km.W momencie zderzenia…

01/2012, GEMMOLOGIA

Sprzedaż samochodu firmowego

01/2012, PRAWO

Denise Julia Reytan

Denise Reytan to artystka młodego pokolenia, która urodziła się i pracuje w Dusseldorfie w Niemczech. Edukację związaną z projektowaniem biżuterii rozpoczęła w 2000 roku na kierunku Technical College for Design of Jewellery and Objects w Goldsmith School w Pforzheim w Niemczech, a następnie uzyskała dyplom na wydziale – Product Design…

01/2012, WZORNICTWO

01/2012

01/2012

Droga pod prąd

Rozmowa z Piotrem A. Pastusiakiem, artystą, absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, właścicielem pracowni plastycznej PAPAS.Polski Jubiler: Skąd wzięło się u Pana zainteresowanie biżuterią? Piotr A. Pastusiak, pracownia plastyczna PAPAS: Wiele dorosłych spraw ma swoje początki w dzieciństwie, tak jak mój zachwyt kulturą średniowiecza z rycerzami i alchemikami. Wtedy też…

01/2012, DOBRE BO POLSKIE

Budowanie marki STFZ to priorytet!!!

Rozmowa z Marcinem Tymińskim, prezesem Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych i projektantem biżuterii, współwłaścicielem firmy Mishu Design. Polski Jubiler: Już niemal od roku jest Pan prezesem Stowarzyszenia Twórców Form Złotniczych. Jak ocenia Pan miniony rok z perspektywy sprawowanej przez siebie funkcji? Co udało się Panu osiągnąć a jakie cele stawia Pan…

01/2012, LUDZIE BRANŻY

Zegarki nie tylko dla sportowców

Moda na rynku zegarmistrzowskim zmienia się. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że okres świątecznych zakupów pokazał, iż Polacy nadal zainteresowani są kupnem czasomierzy. Klienci decydowali się na zegarki tradycyjne, jednak nie można nie zauważyć, że dużym zainteresowaniem kupujących cieszyły się czasomierze sportowe z dużymi cyferblatami. Moda na sportowe, kolorowe, duże zegarki…

01/2012, ZEGARKI

Konkurs Sztuki Złotniczej

28 marca upływa ostateczny termin nadsyłania prac na 21. Międzynarodowy Konkurs Sztuki Złotniczej organizowany przez Galerię Sztuki w Legnicy. Tegoroczny konkurs odbywa się pod hasłem Rytuał. Warto zauważyć, że na wszystkich uczestników konkursu czekają niezwykłe nagrody. Laureat tegorocznej Grand Prix otrzyma dziesięć tysięcy złotych oraz kilogram srebra, na zdobywcę drugiego…

01/2012, PANORAMA

W galerii muszą odbywać się wystawy

Rozmowa z Anną Sokolnicką- Elzanowską, właścicielką Galerii Techne. Galeria Techne znajduje się przy Palcu Wolności 5 w Poznaniu i uznawana jest za jedną z najlepszych galerii zajmujących się biżuterią i wzornictwem w Polsce Polski Jubiler: Udało się Państwu stworzyć w centrum Poznania miejsce, w którym każdy może nie tylko kupić…

01/2012, RYNEK

Srebro w hurcie

Rynek hurtowni srebrnej biżuterii wydaje się być rynkiem ustabilizowanym. Nie obserwuje się ostatnio na nim pojawienia się nowych podmiotów gospodarczych, ale nie słyszy się także, aby istniejące hurtownie narzekały na brak klientów. Wydaje się, że sytuacja na rynku hurtowni srebrnej biżuterii nie zmieni się w najbliższym czasie. Klienci bowiem nadal…

12/2011, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteryjne puzzle

Hurtownie półfabrykatów cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem wśród swoich klientów. Moda na tworzenie własnoręcznie biżuterii sprawiła, że hurtownie półfabrykatów nie mogą narzekać – wręcz przeciwnie, niemal każdy produkt przez nie oferowany natychmiast zostaje kupiony przez klientów. Hurtownie półfabrykatów kierują swoją ofertę nie tylko do salonów jubilerskich czy sklepów z biżuterią, ale…

12/2011, TEMAT MIESIĄCA