Artykuły z działu

Przeglądasz dział SKLEP (id:43)
w numerze 09/2007 (id:61)

Ilość artykułów w dziale: 5

Elshani Watches zadebiutuje na polskim rynku

W dniach 5-7 października podczas targów Złoto Srebro Czas w Warszawie właściciele sklepów jubilerskich będą mogli zapoznać się z ofertą międzynarodowej firmy zegarkowej “Elshani Watches”

Firma jest generalnym przedstawicielem w Polsce siedmiu marek zegarków: THE ONE, M&M, ICEBERG, FILA, ENRICO COVERI, YVES BERTELIN oraz GO.

Sportowy styl i luksus

Od ponad 40 lat czasomierze włoskiej marki
Fila sprzedają się w ponad 20 tys. punktów sprzedaży w 70 krajach na całym świecie. Marka adresowana jest do osób prowadzących sportowy tryb życia. Sponsoruje tak znanych tenisistów, jak Kim Clijsters, Andreas Sepii i Swietłana Kuzniecowa.

Zegarki Enrico Coveri noszą,
m.in. Sophia Loren i Liza Minelli

Zegarki cudownego dziecka

Enrico Coveri to marka, której nazwa wywodzi się od nazwiska jej twórcy, znanego włoskiego projektanta. Od jego debiutu w świecie mody dziennikarze określają go tytułem “enfant prodizy” – cudownego dziecka. W krótkim czasie jego wizja podbiła rynki Dalekiego Wschodu, a także całego świata, m.in. takich gwiazd, jak: Liza Minnelli, Joan Collins, Sophia Loren, Vanessa Redgrave i Lady D.

Go woman

Zegarki Go powstały w 1984 roku w Besancon, historycznej stolicy francuskiego zegarmistrzostwa. Przez 22 lata istnienia marka stała się jednym z liderów na rynku zegarków damskich – nie tylko we Francji. Kolekcja Go została stworzona z myślą o kobietach i obejmuje ponad 250 modeli, stale odnawianych. Zegarki tej marki mają nie tylko wskazywać czas, ale także zdobić i oddawać osobowość ich właścicielek.

Zegarki Fila noszą miłośnicy sportu,
ceniący oryginalny styl

og

Warto sprzedawać także w internecie

Rok 2006 był kolejnym rokiem rynkowej hossy dla właścicieli sklepów i aukcji internetowych w Polsce: obroty polskiego rynku e-commerce wyniosły około 5 mld zł, czyli aż o 60 proc. więcej niż przed rokiem. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy należy spodziewać się dalszego wzrostu zainteresowania polskich internautów zakupami on-line – tak wynika z raportu firmy badawczej Gemius “E- commerce 2007”.


Polacy to doświadczeni klienci…

W świetle tych badań aż 66 proc. internautów w Polsce, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów przez Internet, skorzystało przynajmniej raz z oferty aukcji i sklepów w sieci. Pod tym względem polscy internauci wyprzedzają użytkowników z Rosji (53 proc.), Litwy (32 proc.), Rumunii (29 proc.) oraz Ukrainy (29 proc.).
Polscy internauci to także najbardziej doświadczeni klienci sklepów i aukcji internetowych. Aż 36 proc. badanych kupujących on-line przyznaje, że pierwszy raz zrobiło zakupy w Internecie co najmniej dwa lata temu. Niemniej, w każdym z badanych krajów największy odsetek internautów korzysta z internetowych zakupów od niedawna – pierwszy raz kupując on-line w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Wskaźnik ten jest wyjątkowo wysoki na Ukrainie (46 proc.) i w Rumunii (48 proc.).

… i coraz częściej kupujący
na aukcjach niż w e- sklepach

Wśród pięciu analizowanych państw Europy Środkowo-Wschodniej Polska jest jedynym krajem, w którym aukcje internetowe są popularniejsze niż e-sklepy. W tych pierwszych kupowało 76 proc. polskich użytkowników sieci, podczas gdy w tych drugich – 58 proc. W pozostałych krajach odsetek kupujących w e-sklepach kształtuje się na poziomie od 85 proc.
 
cp


Opracowanie prezentuje zwyczaje zakupowe internautów i perspektywy rozwoju handlu elektronicznego w pięciu państwach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, Rosji, Rumunii, na Ukrainie i Litwie.
űródło: Gemius SA, “E-commerce 2007”, lipiec 2007 r.

Certina i Kubica – jak długo razem?

W tym roku Certina ponownie wprowadziła na rynek zegarek mechaniczny związany z Robertem Kubicą, edycję limitowaną z automatycznym naciągiem i funkcją stopera. Zdaniem specjalistów to może być ostatni model tej szwajcarskiej marki firmowany nazwiskiem tego sportowca

Popularność Roberta Kubicy rośnie zarówno w świecie
Formuły 1, jaki i wśród kibiców tego sportu w Polsce. Stąd pojawiły się na portalach branżowych spekulacje, że być może w następnym roku szwajcarskiej marki Certina nie będzie stać na kontynuowanie współpracy z naszym znanym kierowcą. Nic więc dziwnego, że właściciele sklepów już od dawna zacierają ręce na wiadomość o nowej edycji zegarków Certina DS Podium, których ambasadorem jest
Robert Kubica.

Tylko 1984 sztuki

Poprzednia seria odniosła niebywały sukces i została wyprzedana niemal na pniu. Sprzedawcy obawiają się, że tegoroczna edycja, mimo iż obejmuje większą liczbę zegarków niż poprzednia – tj. 1 984 sztuki (rok urodzin kierowcy), także nie zaspokoi ogromnego popytu na te modele, wywołanego coraz większą popularnością kierowcy w Polsce. Limitowany zegarek posiada swój indywidualny wzór tarczy, transparentny dekiel z numerem indywidualnym oraz obrazem podpisu Roberta Kubicy i zdjęciem jego kasku. Zegarek ma czarny, skórzany pasek z motylkowym zapięciem. Jego cena detaliczna wynosi 3 900 złotych.

Na pocieszenie model DS. Podium Square

Ci, którym nie uda się kupić “Certiny Kubicy”, będą musieli zadowolić się modelem DS. Podium Square, który jest swego rodzaju zwieńczeniem współpracy tej szwajcarskiej marki z zespołem
Formuły 1 BMW Sauber. Ten elektroniczny zegarek z funkcją stopera i skalą tachometru kosztuje 2 190 złotych i jest dostępny w limitowanej serii 3 150 sztuk
(suma mocy silnika bolidu – 750 i jego pojemności
– 2 400). t ep

Boom na limitowane serie firmowane
przez znanych sportowców

– Na rynku zegarkowym w ostatnich kilkunastu miesiącach obserwujemy eksplozję limitowanych serii i egzemplarzy zegarków – twierdzi Władysław Meller, właściciel sklepu “od Czasu do Czasu” w warszawskich Złotych Tarasach. Tak w klasie średniej producentów (jak model Certina – Kubica), jak i w wyżej notowanych markach. Zazwyczaj takie serie firmuje znana osoba. Znakomitym przykładem może być kilkuletnia współpraca firmy Maurice Lacroix i tenisisty Roger’a Federera. Młody – osiągający coraz większe sukcesy sportowiec i młoda (jak na warunki zegarkowe) – rozwijająca się firma to nieprzypadkowe podobieństwo.

Limitowane egzemplarze zegarków, noszące nazwisko tenisisty, znacząco wspomagały działalność marketingową producenta. Hitem tej marki jest model “Le Chronographe” – pierwszy zegarek z mechanizmem manufakturowym, który mimo znaczącej ceny znalazł już kupców na wszystkie egzemplarze.

Więcej informacji: www.zegkiclub.pl

W kopenhaskim stylu

Duńska firma Westpack oferuje polskim klientom najnowszą serię opakowań Copenhagen Classic w różnych rozmiarach: na pierścionek, kolczyki – małe i duże, na bransoletkę i na naszyjnik

Opakowania Copenhagen Classic wyróżnia interesujący kształt – błyszczące wieczko i matowy spód. Dostępne jest w trzech kombinacjach kolorystycznych: czerwono-czarnej, niebiesko-czarnej oraz klasycznej z czarnym wieczkiem i szarym spodem. Producentem opakowania jest duńska firma Westpack, która od ponad 50 lat specjalizuje się w wyszukiwaniu optymalnych rozwiązań w zakresie opakowań i dodatków jubilerskich, ekspozytorów i kaset. Główne atuty tej firmy to atrakcyjne ceny, wysoka jakość asortymentu i serwis obsługi klienta.

hs

Brylanty na miarę ludzkich możliwości

Poznańska firma YES Biżuteria wprowadza na rynek nową markę biżuterii z brylantami – Trylovia, która będzie dostępna wyłącznie w sieci sklepów jubilerskich YES


TRYLOVIA to nowa marka kompletów biżuterii z brylantami. Pierścionek, wisiorek i kolczyki o uniwersalnym wzornictwie z białego i żółtego lub białego złota tworzą ponadczasową całość.

Kamienie do półtora karata

Do pierścionka marki Trylovia można dokupić kolczyki nawet po kilku latach

Do tego kamienie o bardzo dużej rozpiętości parametrów – o masie od 0,08 do 1,5 karata, o dowolnej czystości oraz barwie. Dzięki temu klient może skomponować brylantowy komplet biżuterii tej marki zgodnie z własnymi marzeniami i możliwościami finansowymi.

Brylanty z międzynarodowym certyfikatem

Jakość każdego brylantu jest poświadczona Certyfikatem Autentyczności. Dodatkowo wszystkie kamienie o masie powyżej 0,5 ct oraz wybrane mniejsze, posiadają Certyfikat Międzynarodowego Instytutu Gemmologicznego: IGI lub GIA. Sklepy jubilerskie YES gwarantują ponadto swoim klientom możliwość zakupie-
nia kolejnych elementów TRYLOVII
i – skompletowania jej – nawet po upływie wielu lat. Całość została zaprojektowana przez stylistów YES Biżuteria. Kolekcja jest wytwarzana w Poznaniu, w należącym do firmy studiu biżuterii.

hs