Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Złoty prezent pod choinkę | Polski Jubiler



Złoty prezent pod choinkę

pj_2010_11-54.jpgPrzedświąteczny czas jest dla właścicieli salonów jubilerskich okazją do zwielokrotnienia swoich dochodów. Klienci bowiem bardzo często wybierają biżuterię jako gwiazdkowy prezent. Zakupy dokonywane przed świętami mogą być doskonałą okazją do sprzedaży złotych dodatków, które w tym roku nie cieszyły się wielkim zainteresowaniem klientów.


Właściciele salonów jubilerskich powinni zadbać, aby w ich salonach nie zabrakło złotych kosztowności, które z całą pewnością znajdą w czasie przedświątecznej gorączki zakupowej amatorów. Będą się cieszyły większym zainteresowaniem klientów niż w ciągu całego roku.


Złoto w prezencie

Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że w ciągu całego roku znacznie spadła sprzedaż złotej biżuterii – preferencje klientów bardzo się zmieniły. Zaczęli oni bowiem kupować tańszą biżuterię, przede wszystkim złote pierścionki i obrączki. – Jeszcze dwa lata temu klienci kupując pierścionek zaręczynowy, przeznaczali na niego około 1500 złotych, w tym roku można było zaobserwować tendencję, że klienci kupowali wyroby o połowę tańsze – mówi Wacław Korzycki, jubiler. – Największym zainteresowaniem klientów cieszyły się pierścionki, których wartość nie przekraczała 700 złotych – dodaje. Jednak powoli sytuacja na rynku złotej biżuterii się zmienia. Coraz liczniejsza grupa klientów decyduje się na zakup nieco droższej złotej biżuterii. W związku z powyższym analitycy rynku podkreślają, że można spodziewać się tendencji wzrostowej. – Wszystko wskazuje na to, że kryzys w branży jubilerskiej mamy już za sobą – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Wydaje się, że klienci będą decydowali się na zakupy biżuterii złotej, której wartość będzie oscylowała w okolicy tysiąca złotych – dodaje.


Asortyment w salonie jubilerskim

[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej