Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Diamentowa Polska | Polski Jubiler





Diamentowa Polska

pj_2010_10-8.jpgWbrew obawom jubilerów oraz analityków rynku, wartość rynku diamentowego w Polsce nie zmieniła się wraz z pojawieniem się kryzysu finansowego. Polacy nie tylko nie przestali kupować brylantowej biżuterii, ale nawet jej sprzedaż znacznie wzrosła.


Brylantowa biżuteria cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, przede wszystkim z powodu możliwości ulokowania w niej swoich środków finansowych, ale także dzięki modzie, jaka zapanowała na pierścionki z diamentami.


Jak pierścionek, to tylko z brylantowym oczkiem

Dzięki prowadzonej w ostatnich latach kampanii reklamowej dotyczącej pierścionków zaręczynowych z diamentami, Polacy zaczęli masowo kupować pierścionki z tym drogocennym kamieniem. Powszechnym stało się zjawisko, że pierścionek zaręczynowy musi zawierać w sobie brylantowe oczko. Mało kto wyobraża już sobie otrzymanie pierścionka z tak ważnej okazji bez brylantowego oczka. Nie do przecenienia w tym zjawisku jest wpływ właścicieli salonów jubilerskich oraz jubilerów, którzy zaczęli sprzedawać pierścionki z małymi diamentami w bardzo przystępnych cenach. – Wraz ze wzrostem zainteresowania pierścionkami, ale także obrączkami z brylantami wśród klientów salonów jubilerskich, na rynku pojawiło się znacznie więcej miejsc i produktów, które zaspokajają oczekiwania klienta – mówi Marek Kochaj, jubiler. – W salonach jubilerskich można kupić pierścionek z brylantem już za 500 złotych – dodaje. Oczywiście, za taką kwotę klienci nie otrzymują wysokiej jakości produktu, jednak panująca obecnie tendencja sprawia, że decydują się na jego zakup. Znacznie gorzej sprzedaje się biżuteria brylantowa. Jubilerzy i właściciele sklepów z biżuterią podkreślają, że naszyjniki, kolczyki czy bransoletki z diamentami kupuje wyspecjalizowane grono konsumentów. – Brylanty nigdy nie były biżuterią masową, jednak obecnie coraz więcej [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak