Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Zabawa w kryształki | Polski Jubiler





Zabawa w kryształki

pj_2010_07-37.jpgKto nie zna kryształków Swarovskiego? Od przeszło stu lat marka jest liderem w dziedzinie ciętych kryształów, wprowadziła je do biżuterii, mody i dekoracji.


Kryształy towarzyszą ludziom nie tylko w życiu codziennym, noszą je coraz częściej gwiazdy, szczególnie te, chodzące po czerwonym dywanie.


Początki działalności

W 1895 roku Daniel Swarovski wynalazł maszynę do przykrawania i polerowania kryształów, co zrewolucjonizowało dziedzinę biżuterii fantazyjnej. Zainstalował ją w pracowni, którą otworzył w tyrolskiej miejscowości Wattens w Austrii, gdzie do dzisiaj firma ma swoją siedzibę i fabrykę. W nowoczesnych zakładach Swarovskiego produkowanych jest rocznie sto milionów kamieni, które wykorzystywane są do produkcji biżuterii, stają się ozdobą ubrań i akcesoriów, ale także są komponentami przedmiotów dekoracyjnych i lamp. Wyroby Swarovskiego można kupić w prawie dwóch tysiącach firmowych butików na świecie, w ponad 120 krajach, w tym również w Polsce. Na rynku równolegle pojawiają się dwie linie kryształów. Pierwsza droższa, luksusowa i druga znacznie tańsza kolekcja o charakterze bardziej popularnym, dostępna dla kieszeni przeciętnego odbiorcy kryształów Swarovskiego. W obydwu kolekcjach można znaleźć zarówno biżuterię, akcesoria mody (biżuteryjne torebki i paski), bibeloty czy przedmioty dekoracyjne.


Moda i Swarovski

Od początku swojego istnienia marka [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Rita Gołebiowska