Miejsce spotkania z biżuterią

Właściciele salonów jubilerskich i galerii z biżuterią autorską starają się przyciągnąć do swoich sklepów nowych klientów. W tym celu zamawiają nowe kolekcje biżuterii, nawiązują współpracę z artystami złotnikami, umożliwiają kupno biżuterii przez internet, zapominając przy tym o swoim miejscu pracy. Wystój sklepu z biżuterią jest bowiem tak samo ważny jak biżuteria, która się w nim znajduje.

pj-2018-06a-09

Przywiązanie klientów do marki odbywa się na kilku poziomach i nie można zapominać o żadnym z nich. W dzisiejszych czasach klienci poszukują oryginalności, niekonwencjonalności. Co oznacza, że salony jubilerskie i galerie z biżuterią muszą się wyróżnić, aby znaleźć na rynku swoich stałych klientów.

Pomysł na sprzedaż

– Po odwiedzeniu sklepów z biżuterią w Polsce nasuwa się jedno spostrzeżenie: są one niemal identyczne – mówi Marek Nowotnik, ekonomista, specjalista ds. marketingu. – Niemal wszyscy stawią na elegancję i „poczucie luksusu”, zapominając, że tak, jak zmieniają się upodobania klientów w stosunku do biżuterii, tak zmienia się moda na wystrój sklepów – dodaje. Właściciele salonów jubilerskich wzorują się na salonach największych marek jubilerskich w Polsce. Wyposażają swoje salony w gabloty jubilerskie pozbawione indywidualnego charakteru, lady jubilerskie, w których iskrzą się pierścionki i obrączki oraz zamknięte za szklanymi szybami ekspozytory, na których umieszczone są najnowsze kolekcje biżuterii. Jak Polska długa i szeroka, klienci salonów jubilerskich mają możliwość kupna biżuterii w eleganckim salonie.

Nie można jednak zapominać, że każdy salon czy galeria z biżuterią musi mieć swój charakter, gdyż w przeciwnym razie stanie się miejMiejscescem, do którego przychodzi się tylko raz w życiu. – Każdy sprzedawca biżuterii zna [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak