Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Fotografia spojrzeniem na biżuterię | Polski Jubiler





Fotografia spojrzeniem na biżuterię

Decyzję o zakupie biżuterii dzisiejsi klienci coraz częściej podejmują na podstawie zdjęcia. Dlatego też tak ważna stała się fotografia.

pws-2017-04ac-23

Twórcy i sprzedawcy biżuterii stają przed trudną kwestią – w jaki sposób pokazać swoje wyroby. Wyeksponowanie właściwości biżuterii jest zadaniem trudnym, zwłaszcza jeśli należy dokonać tego na fotografii.

Zrób zdjęcie kosztowności

Należy zauważyć, że prezentacja biżuterii na zdjęciu to nie tylko potencjalne narzędzie marketingowe, ale także samodzielne dzieło sztuki. Złotnicy już w latach 80. nawiązywali współpracę z uznanymi fotografikami, aby wyeksponować relację między ciałem a biżuterią, a tym samym stworzyć dzieło sztuki. W 1987 roku Rudt Peters zaprosił do współpracy fotografa Michała Szulca- Krzyżanowskiego, aby wykonał pięć portretów kobiet „ubranych” w jego bransoletę „Symbol”. Wydarzenie to zmieniło podejście do fotografii biżuterii. Dziś polscy artyści złotnicy rzadko wykorzystują fotografię jako medium przekazu swojego przesłania. Na ich stronach internetowych pojawiają się zdjęcia biżuterii pozbawiane kontekstu. Przedmioty umieszczone zazwyczaj na białym tle eksponują jedynie swoje walory formalne. Nie tworzą narracji. Twórcy jakby na własne życzenie pozbawiają się możliwości zamanifestowania światu swoich poglądów. Biżuteria i jej fotografia są, szczególnie w dzisiejszych czasa [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak