Magia zamknięta w pudełku

Starannie dobierają asortyment świąteczny, dbają o wystrój sklepu oraz o różnego rodzaju świąteczne dekoracje. Jednak ciągle nie przykładają należytej wagi do opakowań, które podkreślają urok sprzedanej biżuterii i stają się wizytówką firmy. Warto pamiętać, że przez dobry wybór pudełka wzbudzimy w kliencie pozytywne emocje, które towarzyszyć mu będą znacznie dłużej niż tylko do wigilijnej kolacji, a dzięki temu nam może przybyć nowy, zadowolony, stały klient.
Rynek opakowań
Polskie firmy specjalizujące się w sprzedaży opakowań prześcigają się w przygotowaniu specjalnych świątecznych wzorów opakowań na biżuterię. Niemal wszystkie mają w swojej ofercie specjalne kolekcje opakowań, na których można znaleźć świąteczne akcenty, począwszy od nadruków choinek, a na złotych napisach z życzeniami skończywszy. Właściciele sklepów jubilerskich nie powinni zadowalać się opakowaniami, w które pakują biżuterię przez cały rok, i zamówić ich świąteczne edycje. Należy pamiętać, że większość klientów, którzy zdecydują się w okresie przedświątecznym skorzystać z oferty naszego sklepu, będzie to robiła pierwszy raz. W związku z tym należy wzbudzić w nich jak najbardziej pozytywne emocje, które mogą zaowocować tym, że zyskamy stałego klienta. Nie można nie doceniać roli, jaką w procesie marketingowym odgrywa odpowiednio dobrane opakowanie, bowiem zastosowanie go jest w stanie podwoić zyski naszego sklepu. - Opakowanie często bywa nazywane niemym sprzedawcą [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Wiktoria Wilk