Wizytówka sklepu

Szał przedświątecznych zakupów niedługo ogarnie całą Polskę. Właściciele sklepów jubilerskich, mimo że nie narzekają na brak klientów, nie mogą osiąść na laurach i czekać na tłumne przybycie kupujących.

pj_2009_11-5.jpg

Aby zainteresować klientów naszym towarem, nie wystarczy dobry projektant wnętrz i firma zajmująca się montażem mebli, przede wszystkim potrzebna jest koncepcja, jak dane miejsce powinno wyglądać. Należy także pamiętać, że najważniejsza w naszym sklepie jest wystawa, która sprawia, że klient z chęcią odwiedzi nasz sklep i dokona w nim zakupów.


Święta dla wszystkich

Przed świętami wszystkie sklepy odnotowują znacznie większe zyski niż w pozostałych miesiącach w roku, dlatego też nie powinno się oszczędzać na odpowiednim wyeksponowaniu asortymentu w sklepie. - Właściciele sklepów ciągle jeszcze uważają, że przed świętami Bożego Narodzenia sprzedadzą cały swój towar, nie ponosząc żadnych inwestycji - mówi Mateusz Gliczkowski, specjalista ds. marketingu. - Jednak nic bardziej mylnego. Klient z roku na rok jest coraz bardziej wymagający i częściej zastanawia się, gdzie zostawić swoje pieniądze. űeby skorzystał z naszej oferty, musi zostać do niej zachęcony - dodaje. Nie można oczekiwać, że klienci będą robić zakupy gwiazdkowe właśnie w naszym sklepie, jeśli nie zadbamy o świąteczny wystrój i odpowiednie wyeksponowanie biżuterii w nim oferowanej. - Trzeba nauczyć się wpływać na kupujących, oczywiście można to robić na wiele sposobów, ale najważniejsze z nich to odpowiedn [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk