Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Budowanie świątecznego nastroju | Polski Jubiler





Budowanie świątecznego nastroju

Wystrój sklepu ma istotny wpływ na budowanie relacji z klientem, który zdecyduje się na przekroczenie progu naszego punktu. Tylko bowiem w ten sposób można osiągnąć ponadprzeciętne zyski w okresie gwiazdkowych zakupów.

pj_2009_11-50.jpg

Przede wszystkim klient

- Klient musi intuicyjnie orientować się w sklepie, nie może czuć się w nim osaczony zarówno przez towar, jak i personel, który ma zadanie pomóc mu w zakupie - mówi Sebastian Nowakowski, specjalista ds. merchandisingu. - Najważniejszą rolę w sprzedaży dóbr luksusowych odgrywają emocje kupującego - dodaje. Wystrój musi powodować, że klient będzie spędzał w sklepie dużo czasu, co z pewnością zwiększy szansę na zrobienie zakupów w naszym salonie. Należy pamiętać, że im więcej czasu dana osoba spędzi w naszym sklepie, tym większe prawdopodobieństwo, że dokona w nim zakupów. Ale aby tak się stało, nasz sklep musi zachęcać do dłuższego przebywania w nim, czyli powinien być całkowicie ukierunkowany na klienta, a nie na sprzedawaną w nim biżuterię.


Operowanie nastrojem

Powszechnie wiadomo, że aby konkretna osoba poczuła się w danym miejscu dobrze, musi panować w nim odpowiedni nastrój. Umiejętna gr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk