Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Pudełko informacja o biżuterii i marce | Polski Jubiler





Pudełko informacja o biżuterii i marce

Wydaje się, że o opakowaniach jubilerskich powiedziano już wszystko, jednak nie. Niemal w każdym sezonie pojawiają się nowe rozwiązania technologiczne, które pozwalają na lepsze wyeksponowanie biżuterii. Pomysły twórców zdają się nie mieć końca.

pws-2017-02t-18

Polacy jednak przywiązani są do klasyki. Niezwykle rzadko zamawiają do swoich salonów pudełka jubilerskie wykonane z nietradycyjnych materiałów. Stawiają na sprawdzone wzory, co w dzisiejszych czasach może przynieść im więcej strat niż zysków.

Wyróżnij się na rynku

Salony jubilerskie walczą o klientów. Producenci i sprzedawcy biżuterii starają się wyróżnić swoją biżuterię i stworzyć własną, rozpoznawalną markę, co jak wiadomo nie jest zadaniem łatwym. Wprowadzają do sprzedaży nowe kolekcje biżuterii, odpowiadają na zapotrzebowanie rynku, promują w swoich salonach biżuterię modową, eksperymentują z materiałami jubilerskimi, rzadko jednak widzą potrzebę zmiany sposobu pakowania biżuterii. Pudełko na biżuterię traktowane jest jak nieistotny element, który nie pełni żadnej funkcji. A to duży błąd. Opakowanie jest jednym z głównych narzędzi budujących wizerunek naszej marki. Pozbawienie się okazji do promocji marki za pośrednictwem „uszytego na miarę” pudełka jest dużym zaniedbaniem. W Polsce dominuje przekonanie, że pudełko na biżuterię musi być klasyczne. Sprzedawcy biżuterii decydują się na rozwiązania tradycyjne, czyli opakowania kartonowe, a często nawet na woreczki. Z jednej strony wpływ na taki stan rzeczy ma cena. Właściciele sklepów z biżuterią, podobnie jak ich klienci, przy wyborze asortymentu kierują się ceną produktu, która im niższa tym lepsza. Z drugiej strony uważają, że opakowanie biżuterii pełni funkcję drugo a nawet trzeciorzędną. – Opakowanie, podobnie jak biżuteria w nim zamknięta, jest komunikatem wysyłanym nabywcy – mówi Katarzyna Miśkowska, specjalistka ds. marketingu. – Informuje o marce, jakości oraz wiarygodności sprzedawcy – dodaje. Dlatego tak istotne jest odpowiednio dobrane opakowanie. Truizmem jest powtarzanie, że na pudełku musi znaleźć się logo marki jubilerskiej, a jego podstawową funkcją jest wyeksponowanie kosztowności, jednak należy podkreślić, że klienci przywiązują ogromną uwagę do pudełka, które otrzymują u jubilera. Na polskim rynku znajdziemy ogromny wybór opakowań, które pozwolą właś [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej