Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Najnowsze trendy w sklepie jubilerskim | Polski Jubiler





Najnowsze trendy w sklepie jubilerskim

Moda zmienia się każdego sezonu. Nawet najlepsi znawcy rynku jubilerskiego nie są w stanie przewidzieć, jakie trendy będą obowiązywały w nadchodzącym sezonie. Nie sposób zgadnąć także preferencji konsumentów i ich decyzji zakupowych.



Właściciele sklepów jubilerskich starają się sprostać zapotrzebowaniu rynku, jednak nie jest to zazwyczaj prosta sprawa. Mogą oni uczestniczyć w targach jubilerskich i zamawiać do sklepu najnowsze kolekcje biżuterii, nie mając pewności, że ich wybór przypadnie do gustu klientom. Wielu właścicieli zachowuje się zachowawczo, inwestując pieniądze w klasyczną biżuterię, która ma swoich zwolenników, i której zakup nie niesie ze sobą dużego ryzyka. Zawsze bowiem znajdą się nabywcy, którzy będą chcieli zainwestować swoje pieniądze w sznur pereł czy pierścionek z diamentem. Warto jednak powalczyć o nowego klienta, dla którego moda odgrywa wielką rolę.





Dostosowanie produktu do potrzeb klienta




Stale zmieniające się zapotrzebowanie rynku powoduje, że właściciele sklepów jubilerskich, a co za tym idzie, producenci biżuterii, muszą stale dostosowywać swoje wyroby do wymagań klientów. Dlatego też, w obecnej rzeczywistości, niezbędne stało się wprowadzanie zmian w łańcuszku produkcyjnym tak, by móc szybko dostosować biżuterię do potrzeb klienta w możliwie najkrótszym czasie, przy jednoczesnym zwiększeniu zysków produkcyjnych i zmniejszeniu kosztów całkowitych. Wybierając zatem producenta biżuterii, warto zwrócić uwagę na jego możliwości przekwalifikowania i wprowadzenia nowych wzorów biżuteryjnych. Dostosowanie bowiem swojego asortymentu do wymagań klientów jest inwestycją, która z pewnością przyniesie zysk.





Targowe wzorce




Moda na nadchodzące sezony narzucana jest podczas targów jubilerskich, które odbywają się zazwyczaj wiosną i jesienią. Podczas ich trwania prezentowane są modowe trendy obowiązujące w nadchodzących sezonach.
- Targi wyznaczają kierunek w modzie jubilerskiej - mówi Bohdan Wyżykiewicz, jubiler. - Można być pewnym, że w sklepach jubilerskich, którym zależy na przyciągnięciu nowych klientów, znajdzie się modna biżuteria, która została zaprezentowana na targach. Nie można jednak zapominać, że część właścicieli salonów jubilerskich zamiast zamawiać modny asort [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej