Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Nowy asortyment na Tendence! | Polski Jubiler





Nowy asortyment na Tendence!

Od 27 do 30 sierpnia we Frankfurcie nad Menem na targach Tendence pojawią się najnowsze kolekcje na sezon jesienno-zimowy. „W dziale ‚Accessories & Jewellery‘ w hali 9.2 zostaną zaprezentowane nie tylko modne, artystycznie wykonane zegarki, biżuteria oraz galanteria skórzana (torebki, paski), ale także dodatki odzieżowe takie jak szale, chusty, czapki i kapelusze.” – mówiła Bettina Bär, dyrektor Tendence.

Niekwestionowanym trendem jeśli chodzi o dodatki odzieżowe będą w kolejnym sezonie kapelusze, przede wszystkim w stylu „Fedora”. Są one wykonane z filcu, charakteryzują się szerokim rondem oraz są przepasane wąską wstążką. Typowe It-Bags będą modne w nieco mniejszych rozmiarach – mini torebki są idealne na przechowywanie najbardziej potrzebnych rzeczy, takich jak telefon, klucze oraz portfel. Na dłuższe wyprawy polecane będą natomiast plecaki w delikatnych kolorach takich jak subtelny brąz, szarość, niebieski dżins, leśna zieleń, które są zarazem gustowne i praktyczne.
Te i inne akcesoria branżyści będą mogli odnaleźć na stoiskach firm: Accentra, A. Ahmaddy, Becker-Manicure, Dernier, Merlin Lederwaren, The Moshi, Topteam Collection, Voi Leather lub Volker Lang.

Najpiękniejsza biżuteria na złotą jesień
Jesienne opadanie liści jest dla wielu projektantów biżuterii wielką inspiracją. Często wplatają oni motywy roślinne i kwiatowe w łańcuszki lub bransoletki. Główną rolę odgrywają jednak kolczyki oraz długie zawieszki – przy czym najważniejsze jest to, aby rzucały się w oczy.
Biżuteria powinna poza tym być uniwersalna, dlatego modne będą naszyjniki oraz kolczyki z wymiennymi wisiorkami o odmiennych kolorach i designie, a także te dwustronne. Nowości w tym sektorze pokażą na Tendence tacy wystawcy jak: Apero Switzerland, Concept Art, Dazzl Design, Heide Heinzendorff, Hultquist, Kreuchauff Design, A. Krikor, Leaf czy Lizas.

Time Square – świat zegarków na targach Tendence
W tej sekcji znajdą się kolekcje zegarków – dla kobiet proponowane są delikatne zegarki, z wąskimi paskami oraz eleganckimi tarczami. Męskie wersje charakteryzują się natomiast okazałymi rozmiarami. Jeśli chodzi o kolorystykę, przoduje biel i czerń. Najnowsze modele w tym dziale zaprezentują: Deja vu, Filius Zeitdesign, Oozoo Timepieces oraz Unique Time.

Jewellery & Fashion Academy
Podczas targów Tendence nie zabraknie części edukacyjnej – wykłady poświęcone handlowi biżuterią oraz dodatkami odzieżowymi będą odbywać się podczas Jewellery & Fashion Academy w hali 9.2. Słuchacze poznają tajniki dotyczące dopasowania asortymentu, kanałów dystrybucji w Interncie oraz dowiedzą się więcej o zachowaniu klientów w procesie zakupu biżuterii. W roli prelegentów wystąpią: Julia Zirpel – Fashion direktor w magazynie „Myself”, Stefan Suchanek – projektant sprzedaży oraz prezenter telewizyjny, ekspertka trendów – Gabriela Kaiser i Alexander von Keyserlingk – doradca dla stacjonarnego handlu detalicznego.

42 wystawców zaprezentuje przyjazne środowisku produkty, ich oferty znajdą się w Ethical Style Guide
Każda z firm zaprezentowanych w przewodniku produkuje ekologiczne produkty, przywiązuje wagę do zapewnienia dobrych warunków pracy oraz stosuje recykling i upcyckling. „Ethical Style Guide stanowi istotne źródło informacji dla klientów – zapewnia im znakomitą orientację oraz gwarantuje przejrzystość oferty w tym kompleksowym segmencie produktowym.”, mówił Philipp Ferger, Group Show Director targów Tendence. Przewodnik ten wymienia wszystkich producentów spełniających te normy. W przyszłości będzie on zawarty w katalogu targowym. „Po udanym wprowadzeniu Ethical Style Guide na Ambiente 2016, naszym celem jest wyeksponowanie tego tematu także na targach Tendence. Produkty ekologiczne wśród dóbr konsumpcyjnych zaliczają się do rozwijających się segmentów na rynku, które chcemy świadomie wspierać”, mówił dalej Ferger.