Zakupy w sieciówkach to najgorzej wydane pieniądze
Rozmowa z Przemysłem Słomskim z firmy 79th Element OU o polskim rynku metali i kamieni szlachetnych.![pj-2015-06a-26](http://www.polskijubiler.pl/wp-content/uploads/2015/12/pj-2015-06a-26.jpg)
Polski Jubiler: Kim są klienci państwa firmy – czy są to indywidualni twórcy, czy producenci biżuterii na masową skalę?
Przemysław Słomski: Klienci kupujący od nas brylanty to w większości jubilerzy, rzemieślnicy posiadający niewielkie zakłady. Dominują klienci z Warszawy, jako że w stolicy klientów salonów jubilerskich stać na zakup biżuterii z brylantami. Co ciekawe, zdarzają się zakupy od klientów detalicznych, którzy z własnym kamieniem idą do swojego jubilera. Zdarzają się też klienci traktujący zakup brylantu jako inwestycję. Zauważamy rożnych klientów biznesowych. Z jednej strony tego spektrum są klienci bardzo mocno przywiązani do stałego dostawcy surowca, nawet gdy jest to dla nich mocno niekorzystne cenowo. Z drugiej strony skali spotykamy klientów bardzo wrażliwych na cenę, wykonujących wyrób za 10 tys. złotych i starających się zaoszczędzić 50 złotych na zakupie brylantu. Najbardziej inter [...]
![](https://www.polskijubiler.pl/pws/images/dostep-platny.png)
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Rozmawiała Marta Andrzejczak