Dewocjonalia w cenie

W Polsce sprzedaż dewocjonaliów utrzymuje się na jednym z najwyższych w Europie poziomów. Rozpoczynający się właśnie okres pierwszych komunii świętych pozwala przypuszczać, że właściciele salonów będą mieli szansę na zwiększenie sprzedaży. Powinni zatem posiadać w swoim asortymencie wystarczającą ilość złotych i srebrnych łańcuszków, medalików oraz krzyżyków.

pws-2015-04a-17

Bardzo trudno wyobrazić sobie uroczystość komunii świętej bez biżuteryjnych drobiazgów. Biżuteria komunijna to zarówno różaniec, medalik, krzyżyk, jak i łańcuszek do tego medalika, pierścionek, bransoletka czy kolczyki.

Mo da komunijna

Od wielu lat najczęściej wybieraną biżuterią komunijną jest ta wykonana ze złota i srebra, ponieważ tylko ona gwarantuje trwałość. Osoby kupujące komunijny prezent chcą także, aby był on elegancki oraz wartościowy. – W czasie majowych komunii odnotowujemy znaczny wzrost sprzedaży srebrnych i złotych łańcuszków – mówi Patryk Wrabicki, pracownik sklepu Goldart. – Klienci wybierają przeważnie łańcuszki nieprzekraczające długości 42 centymetrów – dodaje. Od wielu lat bardzo dobrze sprzedają się medaliki z wizerunkiem Jana Pawła II, które na awersie mają wizerunek Matki Boskiej, a na rewersie papieża-Polaka. Należy także pamiętać, że bardzo dobrze sprzedają się srebrne ale także, co godne odnotowania, złote różańce. Nie oznacza to bynajmniej, że inne religijne zawieszki nie znajdują entuzjastów. Bardzo dobrze sprzedają się krzyżyki. – Klienci wybierają zarówno te wykonane ze srebra, jak i złote inkrustowane kamieniami szlachetnymi – mówi Patryk Wrabicki. – Polacy decydując się na złote dewocjonalia nie oszczędzają, uważają bowiem, że prezent ma być dla obdarowanego z jednej strony pamiątką, a drugiej ma służyć mu przez lata, co oznacza, że musi być dobrej jakości – dodaje. Podkreślenia wymaga fakt, że klienci decydują się na wybór srebrnych i złotych relikwiarzy czy szkaplerzy, które jeszcze do niedawna nie cieszyły się zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Rynek biżuterii dewocyjnej to rynek, na którym także obowiązuje moda. Klienci salonów jubilerskich wybierają mniej tradycyjne formy i kształty. Na polskim rynku pojawia się ostatnio znacznie więcej biżut [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk