Miłość od pierwszego wejrzenia

pj_2009_03-5.jpg
Powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, i to zarówno w stosunku do osoby, którą poznajemy, jak i do miejsca, w którym przebywamy. Jako właściciele sklepów jubilerskich powinniśmy zatroszczyć się, by nasze obiekty wzbudzały w klientach jak najmilsze uczucia i stały się dla nich wzorem odniesienia do innych, podobnych miejsc


Oczywiście, nasz sklep może nie przypaść do gustu wszystkim i nie każdy musi się w nim czuć jak w domu. Należy jednak robić co w naszej mocy, by klient po opuszczeniu sklepu zapamiętał go.

Światłocienie

- U jubilera musi być luksusowo. Decydując się na wystrój, należy liczyć się z kosztami, ponieważ to, jaki nastrój stworzymy w sklepie, przełoży się na zyski - mówi Anna Karolczak, projektantka wnętrz. - Wrażenie, jakie wyniesie klient ze sklepu, jest sumą wystroju i oświetlenia - dodaje.

Sklep jubilerski jest miejscem, w którym klienci kupują biżuterię, która będzie im towarzyszyć przez wiele lat. W związku z tym należy wzbudzić w kliencie zaufanie, które zaowocuje jego zakupami. Ekspozycja musi być widoczna i bardzo dobrze oświetlona, aby każdy odwiedzający miał wrażenie, że oferowana biżuteria lśni. - Nie można zapominać, że sprzedając drogą biżuterię, tak naprawdę sprzedaje się także marzenie o byciu kimś innym. Zakupy w sklepie jubilerskim muszą przenosić klienta w zupełnie inny świat - uważa Anna Karolczak.

Umiejętna gra światłem sprawi, że biżuteria wyda się bardziej błyszcząca, a co za tym idzie, bardziej pożądana. W sklepie jubilerskim najlepiej zastosować dwa rodzaj [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak