Wyróżnij się opakowaniem
Opakowanie, tak samo jak biżuteria w nim zamknięta, musi być stworzone w charakterystycznym dla firmy stylu. Klienci traktują pudełko jak ekskluzywny gadżet, który towarzyszy im znacznie dłużej niż tylko do momentu wręczenia biżuterii.![pj-2014-05-12](http://www.polskijubiler.pl/wp-content/uploads/2014/10/pj-2014-05-12.jpg)
Niestety właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj nie poświęcają należytej uwagi opakowaniu, które przekazują klientowi wraz z zakupionym przez niego produktem. W sklepach z biżuterią zazwyczaj stosuje się standardowe opakowania, które ani nie podkreślają walorów estetycznych biżuterii, ani nie prezentują marki salonu. Należy pamiętać, że opakowanie stanowi ostatni etap promocji i buduje wizerunek marki.
Budowanie marki
– Oryginalne pudełko na kosztowności to niezbędny dodatek w każdym salonie jubilerskim – mówi Marek Nowotnik, ekonomista. – Mimo że opakowanie biżuterii nie decyduje o wyborze, to trudno wyobrazić sobie salon, w którym biżuterię przekazuje się w woreczku foliowym – dodaje. Opakowanie powinno współgrać z rodzajem biżuterii, dla której jest przeznaczone, oraz wpisywać się w estetykę firmy. Należy pamiętać, że pudełko niejednokrotnie decyduje o sposobie postrzegania salonów jubilerskich przez klientów. Jak podkreślają specjaliści, budowanie wizerunku firmy w oczach klienta odbywa się wieloetapowo. Tworzenie identyfikacji wizualnej salonów wymaga od właścicieli wiele pracy i tu nie można zdać się na przypadek. Należy pamiętać, że wizerunek firmy musi być spójny i wykonany w pełni profesjonalnie. Dlatego tak ważne są wszelkiego rodzaju dodatki, które zaprojektowane zgodnie z estetyką firmy, tworzą jej historię i budują markę. Zamawiając opakowania na biżuterię należy przemyśleć nie tylko sposób ich wykonania, ale także materiał, z jakiego mają [...]
![](https://www.polskijubiler.pl/pws/images/dostep-platny.png)
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|
Karol Kulej