Fashion biżu

Biżuteria modowa szturmem wzięła rynek biżuterii w Polsce. Można znaleźć ją niemal wszędzie, zarówno w wyspecjalizowanych butikach i sklepach odzieżowych, jak i salonach jubilerskich. Klienci bardzo chętnie kupują tanią biżuterię i oczekują od jej projektantów stale nowych kolekcji.

pj-2014-02-13

Na polskim rynku pojawiają się nowe marki biżuterii fashion, za jej projektowanie biorą się już nie tylko młodzi, ale także uznani polscy projektanci biżuterii. Jednocześnie podkreślenia wymaga fakt, że biżuteria modowa nie stanowi zagrożenia dla klasycznych kosztowności. Klienci traktują ją bowiem jako modny dodatek, który znika wraz z pojawieniem się nowych kolekcji.

Sezonowość biżuterii modowej

Biżuteria modowa traktowana jest przez Polki jako dodatek do kolekcji odzieżowych proponowanych przez projektantów. Łatwość, z jaką można ją nabyć, oraz stosunkowo niskie ceny produktu, sprawiają, że ten rodzaj ozdób biżuteryjnych sprzedaje się bardzo dobrze. Warto zauważyć, że klientki nie przywiązują wielkiej wagi do biżuterii fashion i pozbywają się jej równie łatwo jak ją kupują. W przeciwieństwie do biżuterii tradycyjnej, która najczęściej nie tylko jest gromadzona, ale także przekazywana z pokolenia na pokolenie.

Należy pamiętać, że głównym zadaniem biżuterii modowej jest uaktualnienie wizerunku osoby ją noszącej. Słowem, biżuteria modowa musi wpisywać się w najnowsze trendy. W związku z powyższym fashion biżu nie może być droga, Polki przeznaczają na nią średnio od dziesięciu do stu złotych. Mimo że ceny biżuterii nie są wygórowane, nie należy zapominać, że sprzedaje się ona w wielu tysiącach egzemplarzy, co sprawia, że za jej projektowanie biorą się coraz to nowe podmioty gospodarcze. Najlepiej biżuteria modowa sprzedaje się w popularnych salonach odzieżowych. Jednak klientki coraz chętniej wybierają się po nią także do wyspecjalizowanych w sprzedaży biżuterii fashion butików, w których każdy może znaleźć coś dla siebie.

– Różnorodne kolekcje przygotowywane są z myślą o wymagających klientkach i nawiązują do aktualnych trendów – mówi Anna Dziubek, właścicielka marki ByDziubeka. – Różnorodność oferty firmy sprawia, iż każda kobieta znajdzie coś dla siebie – od szalonej nastolatki, przez elegancką businesswoman, do dojrzałej kobiety – dodaje. Jak zauważają specjaliści, najlepiej sprzedają się modele biżuterii, które wpisują się w sezonowe tendencje. – W tym sezonie polecamy naszym klientkom biżuterię ze złotymi dodatkami – mówi Anna Dziubek. – Ciągle w modzie są również bransoletki z charmsami – dodaje.

Polskie marki

Popularność biżuterii modowej sprawia, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm specjalizujących się w projektowaniu i produkowaniu fashion biżu. – Oxmo Jewellery jest nową polską marką biżuterii modowej, która zdobyła już uznanie wielu klientek oraz partnerów biznesowych – mówi Robert Mroziński, właściciel marki Oxmo Jewellery.

– Znale [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Marta Andrzejczak