Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Kosztowności w komisie | Polski Jubiler





Kosztowności w komisie

pj_2008_12-18.jpgCo może połączyć jubilera i młodego adepta sztuk pięknych oprócz zamiłowania do pięknych przedmiotów? Odpowiedź wydaje się być oczywista - pieniądze. Współpraca pomiędzy dwoma podmiotami rynku jubilerskiego wcale nie musi oznaczać dla nich ciągłego oglądania się na poczynania konkurencji, wprost przeciwnie - może okazać się wspaniałym interesem dla obu partnerów


Jubilerzy i artyści bardzo często żyją ze sobą jak pies z kotem. Nie nawiązują ze sobą nici porozumienia i nie uważają, aby łączyło ich coś wyjątkowego. A przecież nic bardziej mylnego. Zaoferowanie młodemu artyście pomocy to nie tylko gest serca, ale także dobry interes. Interes, który może zaowocować wysokimi zyskami.


Opłacalna współpraca

- Dzięki współpracy z artystką mam nieomal dwa razy większe zyski - mówi Zdzisław Kawęczyński, jubiler z trzydziestoletnim stażem pracy. - Biżuterię biorę w komis i rozliczam się dopiero po sprzedaniu kosztowności. Dzięki temu mogę jedynie zyskać na takiej współpracy - kontynuuje. Prace artystów umieszczone w sklepie jubilerskim sprawiają, że zaczynają do niego przychodzić klienci, którzy szukają niecodziennych rozwiązań i ciekawych wzorów. Dla których tradycyjna biżuteria jest zbyt banalna, aby ją nosić. - Pragnąc się wyróżniać, nie chcą nosić biżuterii podobnej do tej, którą z pewnością założyłaby ich mama, wolą się wyróżniać - mówi Zdzisław Kawęczyński. - Dlatego nawiązałem współpracę z projektantami biżuterii, którzy do tej pory sprzedawali swoje wyroby w internecie. I dzięki temu posunięciu udało mi się znaleźć nowych odbiorców.

Młodzi projektanci sprzedają swoje wyroby najczęściej w sklepach internetowych lub na portalach aukcyjnych. W ten sposób mogą dotrzeć ze swoimi produktami do wielu odbiorców i zaproponować im nowe kolekcje swoich wyrobów. Bardzo często biżuteria przez nich oferowana ma nie [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Wiktoria Wilk