Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Sprzedaż biżuterii w internecie krok po kroku | Polski Jubiler





Sprzedaż biżuterii w internecie krok po kroku

Niemal wszystkie firmy funkcjonujące na polskim rynku mają swoje strony internetowe, za pomocą których oferują swoje usługi. Twórcy biżuterii i jej sprzedawcy także coraz chętniej wykorzystują internet jako narzędzie umożliwiające sprzedaż swoich produktów.

Aby jednak uniknąć przykrych niespodzianek i nieoczekiwanych kłopotów, przedsiębiorca, który rozpoczyna lub prowadzi działalność w internecie, musi być świadom wymogów wynikających z przepisów prawa i związanych z tym obowiązków.

pj-2013-06-19

Sprzedaż biżuterii przez internet

Aby zaistnieć w internecie potrzebna jest domena internetowa. Domenę pozyskuje się za pośrednictwem podmiotów oferujących ich rejestrację. Z konkretnej domeny, pod którą prowadzona jest działalność w internecie, korzysta się na podstawie umowy zawartej z podmiotem zarządzającym i administrującym domenami. Zawarcie umowy nie oznacza, że nasz sklep jubilerski czy hurtownia nabyła prawa do domeny na wzór własności. Podpisanie umowy oznacza, że wybrana domena zostanie zarejestrowana i będzie utrzymywana na rzecz firmy. Domena nie może zawierać znaku towarowego ani innego oznaczenia, do którego przedsiębiorca nie ma prawa. Jakiekolwiek odniesienia czy skojarzenia z inną firmą, sklepem czy hurtownią mogłyby zostać uznane za nieuczciwe korzystanie z cudzej renomy i pociągnięte do odpowiedzialności prawnej. Najpopularniejsza w Polsce domena to .pl, często z rozszerzeniem podkreślającym lokalny charakter działalności. Przy współpracy z krajami Unii Europejskiej wykorzystywana jest domena .eu. Kiedy wybór domeny mamy już za sobą, można przystąpić do wykonania strony internetowej. Informacja umieszczona na stronie internetowej powinna być jednoznaczna i zrozumiała dla każdego konsumenta. Potencjalny klient powinien znaleźć tam również informację o cenach, kosztach, sposobie płatności, dostawie, miejscu i sposobie składania reklamacji oraz okresie trwania umowy. Warto przy wyborze rodz [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

Karol Kulej