Światło zmienia się na zielone

CERTINA z okazji swoich 125 urodzin zdecydowała się na wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej swojej marki. Nowe logo szwajcarskiego producenta sportowych czasomierzy odzwierciedla najistotniejsze wartości firmy oraz wprowadza rewolucyjną zmianę z czerwieni na zieleń.

pj-2013-03-09

CER TINA może pochwalić się długą i bogatą historią. Bracia Kurth założyli firmę w Grenchen w 1888 roku. Nowa identyfikacja wizualna producenta sportowych czasomierzy sięga głęboko do dziedzictwa firmy. Jej twórcom przyświecało hasło „Powrót do korzeni”. Nowe logo wykorzystuje liternictwo, które tradycyjnie zdobiło tarcze zegarków CERTINA. Taka harmonizacja zapewnia większą spójność wizerunku całej marki. Znak żółwia wykorzystany w modelach DS -1 i DS -2 z lat 60-tych XX wieku będzie teraz widoczny w logotypie marki. Żółw jest symbolem odporności, trwałości i jakości. Od 2013 roku będzie zdobił nie tylko najbardziej sportowe modele CER TINA , ale całą kolekcję zegarków. Będzie stemplowany na kopertach specjalistycznych sportowych modeli oraz grawerowany na wszystkich pozostałych. Nobliwa zieleń będzie nowym kolorem marki CER TINA . To barwa symbolizująca świeżość, szczęście i sukces. Nowy znak handlowy oraz nowa kolorystyka doskonale korespondują z wartościami promowanymi przez markę CER TINA . Należycie zobrazują wiodącą pozycję oraz indywidualność marki na rynku zegarmistrzowskim.