Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Święty biznes Biżuteria religijna w Polsce | Polski Jubiler





Święty biznes Biżuteria religijna w Polsce

pj_2008_03-35.jpgPolska jako kraj ludzi przywiązanych do religijnych obrzędów jest potencjalnie świetnym rynkiem dla dewocjonaliów. Z drugiej jednak strony tradycja ogranicza popyt do konkretnych pór roku i zachowawczych form. Co ciekawe, osoby reprezentujące firmy działające na rynku biżuterii religijnej różnie oceniają sytuację i kierunek zmian

Wśród osób z branży panuje zgoda co do branżowych żniw w czasie wiosennych komunii świętych w kościele katolickim, choć taka oferta powinna być dostępna cały rok. Większość nie neguje także faktu zasadniczej przewagi zainteresowania tradycyjnymi formami nad nowoczesnym wzornictwem.

Jednak zdaniem Janiny Laskowskiej-Mróz, z firmy JLM, w zalewie tradycyjnych form świetnie sprzedaje się eksperymentalne, nietypowe wzornictwo. Są klienci na tradycyjną biżuterię, ale też na eksperymentalną - twierdzi Piotr Nejman z Amberplazy. We wprowadzaniu nowych wzorów dużo zależy od ambicji sklepu, producenta czy wizji artysty, ale trudno powiedzieć, czy ma to jakiś wpływ na sprzedaż - dodaje Jerzy Macur, właściciel firmy J-M Metaloplastyka.
pj_2008_03-36.jpg
Mimo że najlepiej sprzedają się wzory tradycyjne, to także w ofercie dewocjonalnej zawsze staramy się proponować jakieś nowości - zaznacza Karmena Szymeczko z firmy YES Biżuteria. - Od niedawna zaczęły się cieszyć zainteresowaniem medaliki srebrne rodowane, większe niż dotychczas - [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl