Święty biznes Biżuteria religijna w Polsce

Wśród osób z branży panuje zgoda co do branżowych żniw w czasie wiosennych komunii świętych w kościele katolickim, choć taka oferta powinna być dostępna cały rok. Większość nie neguje także faktu zasadniczej przewagi zainteresowania tradycyjnymi formami nad nowoczesnym wzornictwem.
Jednak zdaniem Janiny Laskowskiej-Mróz, z firmy JLM, w zalewie tradycyjnych form świetnie sprzedaje się eksperymentalne, nietypowe wzornictwo. Są klienci na tradycyjną biżuterię, ale też na eksperymentalną - twierdzi Piotr Nejman z Amberplazy. We wprowadzaniu nowych wzorów dużo zależy od ambicji sklepu, producenta czy wizji artysty, ale trudno powiedzieć, czy ma to jakiś wpływ na sprzedaż - dodaje Jerzy Macur, właściciel firmy J-M Metaloplastyka.

Mimo że najlepiej sprzedają się wzory tradycyjne, to także w ofercie dewocjonalnej zawsze staramy się proponować jakieś nowości - zaznacza Karmena Szymeczko z firmy YES Biżuteria. - Od niedawna zaczęły się cieszyć zainteresowaniem medaliki srebrne rodowane, większe niż dotychczas - [...]

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
Prenumeratę możesz zamówić:
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
|