Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Biżuteria po europejsku inhorgenta 2008 | Polski Jubiler





Biżuteria po europejsku inhorgenta 2008

Muszą tu być nie tylko osoby poważnie zainteresowane eksportem do Niemiec i innych krajów europejskich. W Monachium cenne informacje znajdzie nawet lokalnie działający jubiler, złotnik czy sprzedawca biżuterii

pj_2008_03-24.jpg

Zakończone 18 lutego monachijskie targi inhorgenta 2008 dowiodły, że mimo niepewnej koniunktury na rynkach światowych oraz silnego złotego, eksport polskiej biżuterii może być bardzo opłacalny.
pj_2008_03-28.jpg

Sukces wymaga jednak dużego nakładu pracy i kreatywności. Wśród 26 polskich wystawców w Monachium są przede wszystkim projektanci prezentujący swoje prace w prestiżowej hali C2, oraz grupa firm bursztyniarskich skupiona w hali A2. Małą, ale bardzo interesującą ofertę przedstawili państwo Drabisiakowie z firmy Gold-Rex. Projekty firma, która dotąd wystawiała się przede wszystkim na odbywających się także w Monachium wcześniejszych targach minerałów, łączą rzadką umiejętność obróbki nawet najtrudniejszych minerałów z talentem nadawania im ostatecznej formy w złotniczej oprawie. Sympatycznym polskim akcentem były również dwie znakomite kawiarnie prowadzone przez firmę Art Café.

Polskie wzornictwo ma już stałą, mocną pozycję wśród monachijskich prezentacji. Zwiedzający mogli się zapoznać także z ofertą szerokiej grupy polskich projektantów, reprezentowanych po raz pierwszy przez Deco Echo. Poza stałymi bywalcami prestiżowej projektanckiej hali C2, takich jak Art 7, Marcin Zaremski, a także Stowarzysznie Twórców Form Złotniczych czy Galeria Sztuki w Legnicy. Warto zauważyć, że Marcin Zaremski, wystawiający się w Monachium już po raz dziewiąty, zaczynał od małego punktu na uboczu hali, by w tym roku otrzymać duże stoisko w prestiżowym miejscu głównej alei. Podobnie przedstawiciele legnickiej Galerii kiedyś musieli pracowicie prezentować wizję dolnośląskiego konkursu, by dziś, gdy ich przedsięwzięcie cieszy się ogólnoświatową renomą, udzielać w zasadzie tylko technicznych informacji licznym projektant [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl