Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Zamknij to okno informacyjne

Jak oceniane są postępy działań promocyjnych łączących bursztyn z Gdańskiem? | Polski Jubiler





Jak oceniane są postępy działań promocyjnych łączących bursztyn z Gdańskiem?

Wiesław Gierłowski,

najstarszy gdański
bursztynnik,

przewodniczący Światowej Rady Bursztynu




Gdańsk jako centrum administracyjne Województwa Pomorskiego, w którym wytwarzana jest większość produktów jubilerskich dekorowanych bursztynem z przeznaczeniem na rynek międzynarodowy jest od kilkunastu lat usilnie promowany w świecie przez setki sprawnych firm. Rozmaitość asortymentu wyrobów i metod prezentowania ich wyjątkowych walorów, a także odniesień do tradycji szczytowych osiągnięć artystycznego bursztynnictwa gdańskiego w okresie nowożytnym, wyróżnia pomorskich bursztynników i pozwala im na utrzymanie prymatu na rynku światowym, a także na przywrócenie prestiżu utraconego przez

Gdańsk w wiekach XIX i XX.
Gdańsk stał się nie tylko centrum wytwórczości, lecz także głównym ośrodkiem handlu wyrobami z bursztynu w skali światowej, a to dzięki dobrze zaprogramowanym i konsekwentnie prowadzonym międzynarodowym targom "AMBERIF" i "AMBERMART".
Może najważniejszym czynnikiem promocyjnym są badania naukowe nad historią (a także pradziejami) gdańskiego bursztynnictwa i wykorzystanie ich popularno-naukowych publikacji w muzealnictwie i ukierunkowanej turystyce.




Mirosław Kamiński

Prezes Wikwol sp. z o.o.





Realizacja programu "Gdańsk - światowa stolica bursztynu", sprawiła, że czujemy ogromne wsparcie ze strony władz miasta, dzięki któremu nie jesteśmy osamotnieni w walce o klientów całego świata. Zauważyliśmy spory wzrost zainteresowania bursztynem i mamy nadzieję, że w przyszłości dzięki podejmowanym działaniom promocyjnym, zainteresowanie to będzie jeszcze większe.
"Gdańsk - światowa stolica bursztynu" to hasło, które zaczyna być stosunkowo popularne na świecie. Dotychczasowe działania promocyjne zaczynają przynosić oczekiwane efekty.




Janusz Kowalski

Przewodniczący
Ogólnopolskiej Komisji Złotniczo-Jubilerskiej ZRP




Bardziej jak to, że spadła cena dolara niszczy nasz rynek chłam przywożony z całego świata i sprze [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl