Szczęście w każdym wieku…

YES: przeciw kultowi młodości







 

W świecie mody – także biżuterii – w promocji na ogół
wykorzystuje się wizerunki ludzi młodych. A przecież szlachetne wyroby
jubilerskie nie tylko są kupowane przez klientów w każdym wieku, ale przede
wszystkim są ponadczasowe. Na ten rozdźwięk zwróciła uwagę firma Yes, jednej z
największych sieci sklepów na polskim rynku jubilerskim. W rozpoczynającej się
właśnie promocji brylantowej kolekcji z białego i żółtego lub całkowicie z
białego złota – Trylovii – wykorzystano portrety osób, które „dwudziestkę” już
dawno mają za sobą.


 



Panie w średnim wieku, szpakowaci panowie nie co dzień stają
się „twarzami” kampanii promocyjnych, może z wyjątkiem farmaceutyków i
ubezpieczeń. „Kultowi młodości”, który panuje w mediach,

[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Dostęp dla prenumeratorów

Polskiego Jubilera

Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata POLSKIEGO JUBILERA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania dwumiesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.polskijubiler.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.polskijubiler.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Polskiego Jubilera skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl